Lemon Sky łączy się z MAT

Digital coraz odważniej wychodzi poza ramy internetu. Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV łączy się z agencją marketingu zintegrowanego MAT. Zyskuje nowe kompetencje i bogate doświadczenie w obszarze BTL.

W Lemon Sky ciągle coś się dzieje. Po zmianie nazwy i rebrandingu, łączy się z MAT- agencją zajmującą się marketingiem zintegrowanym, specjalizującą się w obszarze BTL, ATL, akcjach sprzedażowych oraz organizacji eventów zarówno B2B jak i B2C. Do jej klientów należą takie marki jak Honda, Unilever, Samsung, Reebok, Polkomtel, Orange, Kraft Foods, Samsung, Henkel i wielu innych. Po połączeniu będzie pracować pod szyldem Lemon Sky.

– Stale obserwujemy rynek i naszą branżę. Chcemy się nieustannie rozwijać i doskonalić, aby oferować naszym klientom w pełni kompleksową obsługę na najwyższym poziomie. Wierzymy, że przyszłość to coraz większe przenikanie się świata digital i świata realnego. Łączymy się z MAT, ponieważ nasze działania wzajemnie uzupełniają się. Razem możemy po prostu więcej. – mówi Magdalena Surowiec, CEO w Lemon Sky.

Pozyskiwanie kompetencji z nowego zakresu działalności to kolejny krok w rozwoju agencji, która przełamuje wizerunek agencji typowo digitalowej.

– Dzięki połączeniu się ze spółką MAT zyskujemy konkretną wiedzę i doświadczenie poparte sukcesami w obszarach nam dotychczas nieznanych. Teraz możemy proponować klientom działania m. in.  z obszaru BTL, organizacji akcji sprzedażowych czy eventów i to na najwyższym poziomie, jaki reprezentuje MAT. Razem stanowimy jeszcze mocniejszy zespół specjalistów i pasjonatów. – podkreśla Beata Turlejska-Zduńczyk, wiceprezes Lemon Sky.

Po przejęciu agencji MAT zespół Lemon Sky powiększy się o siedem osób, co oznacza, że agencja będzie obecnie liczyła ponad 80 osób.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu