Kupiec z innowacyjną promocją

Kupiec jako pierwsza marka w Polsce wykorzystuje najnowsze technologie do promocji. Zadanie polega na skanowaniu kodów kreskowych z opakowań produktów telefonem komórkowym.

Kupiec razem z Listonic – mobilną listą zakupów, organizuje promocję polegającą na skanowaniu kodów kreskowych z opakowań produktów. Pierwsze 100 osób miesięcznie, które zeskanują cztery różne produkty otrzyma zestaw upominków od Kupca. Kody kreskowe należy zeskanować aplikacją Listonic – codziennie jeden produkt.

To pierwsza promocja w Polsce, która wykorzystuje kody, ale nie polega na wysyłaniu tych spod nakrętki czy wpisywaniu ich na stronie internetowej. Wystarczy zeskanować kod aplikacją w telefonie i być w pierwszej setce. Promocja przewiduje dziesięć odsłon, za każdym razem inne zestawy upominków. W pierwszej odsłonie rozdajemy zestawy produktów „Coś na ząb” – wartościowy posiłek na śniadanie lub lunch. Jest to pożywny posiłek zarówno dla młodych, jak i starszych konsumentów. Wystarczy zalać  go wodą.

Skanowanie kodów kreskowych jest jednym ze sposobów na dodawanie przedmiotów do listy zakupów w Listonic. Umożliwia także uzyskanie rozszerzonej informacji o produkcie, którego kod skanujemy. Dzięki aplikacji dowiemy się m.in. jakie potrawy przygotujemy z produktów Kupca. Teraz także możemy je otrzymać i przetestować.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu