„Na Szczęście” – rusza nowa loteria

W poniedziałek 23 kwietnia rusza nowa loteria promocyjna „Super Expressu” pod nazwą „Na szczęście”. Przez kolejne tygodnie, w każdy poniedziałek, do całego nakładu „Super Expressu” dołączone będą personalizowane karty do gry. Zadaniem Uczestników loterii jest oderwanie części karty i sprawdzenie, czy padła wygrana.

Dodatkowo w loterii można wygrać nagrody dzienne (gotówkę) oraz specjalne nagrody weekendowe (także gotówka) w zabawie dla Bystrzaków.

W Loterii nie zabraknie również aktywności dla tradycyjnych graczy. Na każdej Karcie do gry oraz w wydaniu „Super Expressu” bez karty, umieszczone będą kupony, które należy zebrać w odpowiedniej ilości aby wziąć udział w losowaniu nagród głównych.

W loterii do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 200 000 zł.

Organizatorem loterii jest MURATOR S.A, za obsługę mobilną odpowiada SUPERMEDIA Interactive.

Pomysł projektu loterii oraz kreacja kampanii zostały przygotowane przez dział komunikacji marketingowej „Super Expressu”, za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Starcom.

Kampania promocyjna loterii obejmuje radio, internet oraz łamy „Super Expressu”.

Akcja  promocyjna obejmuje różne media, a w szczególności:

  • kampanię telewizyjną w TVP, TVN, POLSAT  (spot 15 sec) – w dniu 22 kwietnia (niedziela)
  • kampanię radiową w stacjach radiowych : Eska, Eska Rock, Wawa, Vox, Złote Przeboje, Zet w dniu 23 kwietnia oraz wspracie w każdy poniedziałek z Kartą do gry
  • kampanię autopromocyjną w na łamach „Super Expressu” i magazynu telewizyjnego Super Express TV
  • kampania promocyjna na łamach miesięczników Wydawnictwa Murator
PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu