Inauguracja II edycji akcji „Pomaganie jest trendy”

Podczas spotkania organizatorzy przedstawią szczegółowy program tegorocznej odsłony charytatywnego przedsięwzięcia, którego strategicznym partnerem jest program „Doceń polskie”.

Inauguracja akcji będzie także okazją do zaprezentowania emblematu, którym wolontariusze sygnować będą darczyńców biorących udział w zbiórce na rzecz 12 fundacji.

Udział w spotkaniu potwierdziły gwiazdy wspierające akcję oraz przedstawiciele fundacji zrzeszonych w programie, nie zabraknie także występów artystów związanych z tegoroczną edycją projektu. Pierwsza część spotkania odbędzie się w w warszawskiej restauracji Kaprys, druga – w klubie Theatro 1811.

Przypomnijmy, że w marcu gwiazdy nagrały utwór promujący II edycję akcji „Pomaganie jest trendy”. Motto piosenki brzmi „Pomagaj jak możesz”. W nagraniu udział wzięli Artur Chamski, Magda Femme, Alicja Węgorzewska, Michał Milowicz, Gorzki, Krzysztof Cugowski, Krzysztof Antkowiak, Syn Prezydenta, Tomasz Puzon, Maciej Orłoś, Katarzyna Senyk, Iga Wyrwał oraz amerykańska piosenkarka Thruth Hurts. Autorem tekstu jest Krzysztof „Gorzki” Gorzkiewicz – inicjator akcji „Pomaganie jest trendy”.  Muzykę napisał RobGitarnik, który we współpracy z Ericiem Bobo (Cypress Hill) wyprodukował utwór.

W trakcie nagrań powstawał także teledysk, realizowany przez Łukasza Urbana oraz Konrada Kopyckiego. Wystąpiły w nim gwiazdy biorące udział w nagraniu a także: Aldona Orman, Andrzej Grabowski, Dj.Lord, Sabina Jeszka, Rafał Szatan (RH+) i inni.

Teledysk dostępny jest na stronie http://www.youtube.com/watch?v=nhuyZDoSlSM.

Twórcy akcji planują organizację festiwali w Kaliszu, Ostrowie Wielkopolskim, Jarocinie, Sochaczewie, Pleszewie, Warszawie, Wrocławiu i Skarżysku Kamiennej.

W ramach akcji powstanie także kalendarz na 2013 rok, który będzie promował 12 fundacji biorących udział w projekcie.

Partnerem strategicznym projektu jest Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”, promujący wysokiej jakości produkty spożywcze oraz ich wytwórców, realizowany pod patronem honorowym Marka Sawickiego, Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Marek Bielski, organizator programu „Doceń polskie” wierzy, że dotychczasowa współpraca z producentami pomoże dotrzeć z ideą akcji bezpośrednio do firm.

– Tegoroczna akcja szczególnie wspiera 12 fundacji, ale promuje także samą ideę niesienia pomocy. Potrzebujących jest wielu, dlatego warto wspomagać akcje takie jak „Pomaganie jest trendy” – mówi M. Bielski.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu