ŠKODA Finance – najkrótsza droga do własnego auta

Samochód, kredyt, leasing i ubezpieczenia – od teraz wszystko w ramach jednej marki ŠKODA Finance, dedykowanej klientom zainteresowanym kupnem auta marki ŠKODA. ŠKODA Finance to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie produkty finansowo-ubezpieczeniowe i motoryzacyjne, dopasowane do możliwości finansowych klientów.

Nowa marka ŠKODA Finance jest wynikiem współpracy ŠKODA Auto Polska z Volkswagen Bank Polska, Volkswagen Leasing Polska oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy.

Z badania opinii konsumentów przeprowadzonego na zlecenie Volkswagen Bank Polska wynika, że stworzenie kompleksowej oferty finansowej dedykowanej jednej marce samochodowej zapewnia klientom komfort oraz poczucie bezpieczeństwa.

– O wprowadzeniu marki ŠKODA Finance zdecydowaliśmy po przeprowadzeniu badań konsumenckich. Okazało się, że oczekują oni, aby oferta finansowa na zakup auta była rozwiązaniem idealnie dopasowanym zarówno do możliwości finansowych i indywidualnych potrzeb kupującego. Postanowiliśmy podjąć działania, które wyróżnią Volkswagen Bank na rynku. Ściśle współpracując z importerem ŠKODA AUTO Polska połączyliśmy siły, co pozwoliło nam powołać do życia markę finansową dedykowaną samochodom ŠKODA w zakresie kredytu, leasingu i ubezpieczeń – mówi Urszula Trzcińska, ekspert ds. marketingu w Volkswagen Bank Polska S.A.

Nazwa marki samochodowej ŠKODA w nowym logotypie jest gwarancją jakości świadczonych usług. Słowo „Finance” z kolei, bezpośrednio odwołuje się do charakteru działalności Volkswagen Bank. Główną zasadą, którą kierowano się przy projektowaniu materiałów wizualnych, dedykowanych marce ŠKODA Finance jest uzupełnianie się dwóch płaszczyzn – ludzkiej i motoryzacyjnej. Pierwsza z nich odzwierciedla dbałość o klienta, stawiając na jego satysfakcję. Druga przedstawia elementy motoryzacyjne, będące wyrazem solidności i jakości, jaką prezentuje ŠKODA. Tym samym, ŠKODA Finance jest pomostem między praktycznymi i emocjonalnymi potrzebami klientów, a samochodem – narzędziem do realizacji tych potrzeb.

– Przez solidność oraz wysoką jakość klienci rozumieją szybkie załatwianie formalności oraz elastyczną i atrakcyjną cenowo ofertę dostarczoną przez wiarygodną instytucję z międzynarodowym doświadczeniem. Chcemy, aby ŠKODA Finance była właśnie marką zapewniającą najwyższy poziom obsługi, dającą komfort oraz poczucie satysfakcji naszym klientom – dodaje Urszula Trzcińska.

Już od 26 marca w salonach dealerskich ŠKODY funkcjonują nowe materiały ATL i BTL, m.in.: podświetlane stojaki z ulotkami produktowymi, branding samochodów w salonach (m.in. maty magnetyczne) oraz brandowane gadżety zarówno dla klientów, jak i sprzedawców. Nowa marka jest również komunikowana w materiałach ATL importera oraz w internecie.

W ofercie ŠKODA Finance znalazły się produkty znane już klientom, które cieszą się dużym zainteresowaniem – Škoda Kredyt 3,99%, Škoda Kredyt 50/50, Škoda Leasing 108% oraz finansowanie zakupu aut używanych i pakiety dedykowanych ubezpieczeń komunikacyjnych.

Marka ŠKODA Finance została stworzona przez Volkswagen Bank Polska S.A., laureata prestiżowej nagrody „Złoty Bankier 2011” w kategorii „Najlepszy Kredyt Samochodowy” za ŠKODA Kredyt we współpracy ze ŠKODA Auto Polska S.A., polskim importerem samochodów ŠKODA, który przez ostatnie trzy lata utrzymuje pozycję lidera polskiego rynku motoryzacyjnego.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu