Rusza Kongres Public Relations 2012 – 19-20 kwietnia we Wrocławiu

W tym roku na Uniwersytecie Wrocławskim będą prowadzone dyskusje na temat nowych mediów oraz innowacyjnych technologii stosowanych w public relations. Wydarzenie zgromadzi blisko 200 uczestników, wśród których będą znani eksperci z zakresu komunikacji marketingowej.

Wrocław ponownie stolicą public relations

Połączenie nauki z praktyką, dwa dni bogatych merytorycznie wystąpień i kilkudziesięciu doświadczonych praktyków oraz naukowców PR w jednym miejscu – oto co czeka uczestników Kongresu Public Relations 2012, który już jutro rozpoczyna się na Uniwersytecie Wrocławskim i potrwa do piątku. Jak twierdzą organizatorzy, mocną stroną przedsięwzięcia jest jak co roku jego program.

Wśród prelegentów Kongresu będą między innymi: prof. Jerzy OLĘDZKI – Uniwersytet Warszawski, Adam ŁASZYN – Prezes Zarządu, Alert Media Communications, przewodniczący Rady Związku Firm Public Relations, Tomek TOMCZYK – Autor kominek.es, Maciej BUDZICH – Autor blog.mediafun.pl, Katarzyna PRZEWUSKA – Prezes Zarządu, Euro RSCG Sensors, dr Anna MIOTK – Dyrektor rozwoju biznesu, Netsprint.pl, Sebastian BYKOWSKI – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Joanna DELBAR – Wiceprezes Zarządu, Związek Firm Public Relations, dr Sebastian CHACHOŁEK – Prezes Zarządu Grupy PRC, Szymon SIKORSKI – Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Marek WRÓBEL – Prezes, Neuron Agencja Public Relations, Kuba ANTOSZEWSKI – PR manager, Millward Brown SMG/KRC.

Co w programie tegorocznego Kongresu?

Będziemy mówić o nowych mediach oraz innowacyjnych technologiach w PR i komunikacji. Przypomnimy najciekawsze kampanie z ostatniego roku. Podyskutujemy o sile nowych mediów oraz ich miejscu i roli w komunikacji marketingowej. Jak się zmieniliśmy od czasu social mediów, czyli dokąd zmierzasz branżo?, Poza Facebookiem też jest życie, Video i vlogi – czy tylko YouTube?, Piarowiec w świecie nowych technologii, Nowoczesne public relations – model J. Gruniga w XXI wieku, Kampania anty-ACTA. Czego nas nauczyła? Jak oswoić ‘buzz’ na temat marki w Internecie? – to tylko wybrane z tematów, które omawiane będą przez dwa dni na Uniwersytecie Wrocławskim.

Kongres integruje ludzi zajmujących się komunikacją, natomiast atmosfera, która zawsze towarzyszy spotkaniom – sprzyja kreowaniu ciekawych koncepcji komunikacji oraz generowaniu nowych pomysłów i rozwiązań. To nasze coroczne spotkanie traktowane jest przez uczestników jako źródło inspiracji – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Wrocławski oraz Newsline.

Transmisja na żywo

Na potrzeby wydarzenia firma Livingmedia, udostępni swoją autorską platformę do komunikacji wideo i przeprowadzi transmisję wybranych wykładów. Platforma umożliwia bezpośredni przekaz sygnału wideo w połączeniu z komunikacją w czasie rzeczywistym, taką jak czat tekstowy, tym samym pozwalając na aktywne uczestnictwo w konferencji znacznie większej grupie odbiorców niż ci, którzy uczestniczą w niej bezpośrednio. Linki do podstron transmisji będą zamieszczone na: www.kongresprofesjonalistow.pl oraz na stronie www.newsline.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu