Majowe wydanie miesięcznika „Moje Gotowanie” wsparte kampanią

Majowy numer miesięcznika „Moje Gotowanie” trafił do kiosków w środę, 18 kwietnia. Najnowsze wydanie magazynu wsparte jest kampanią promocyjną.

Kampania obejmuje telewizję, radio (Radio WAWA, Vox FM, Radio PLUS), prasę („Claudia”, „Gala”, „Moje mieszkanie”, linie specjalne „Mojego Gotowania”) oraz Internet (kobieta.pl, mojegotowanie.pl).

30-sekundowe spoty emitowane będą na kanałach TVN Style, kuchnia+, Domo TV, Club TV, ZONE Reality i ZONE Romantica. 8-sekundowe billboardy sponsorskie z okładką magazynu będą mogli zobaczyć widzowie programów „Jakubiak w sezonie” emitowanym na kanale kuchnia+, „Kulinarne ekscesy w Beverly Hills” i „Rocco w twojej kuchni” na Club TV oraz „Buddy Valastro gotuje” na TLC.

Ponadto, magazyn otrzyma wsparcie na nośnikach digital outdoor, należących do Platform Channel, w najważniejszych węzłach komunikacyjnych. Spot wyświetlany będzie także w autobusach komunikacji miejskiej na platformie City Channel. Za kreację i planowanie kampanii odpowiada Dział Marketingu G+J Polska.

W najnowszym numerze magazynu czytelnicy znajdą wiosenne przepisy w eleganckim wydaniu – m.in. na desery z truskawek, dania z makaronem, naleśniki oraz potrawy z wykorzystaniem szpinaku i szparagów. Na międzynarodowe grillowanie zapraszają Agnieszka i Marcin Kręgliccy, Agata Wojda doradza co włożyć do piknikowego kosza, a w „Smakach podróży” redakcja miesięcznika zabiera czytelników do Madrytu.

To już piąty numer miesięcznika po relaunchu, który objął zarówno zmiany na poziomie merytorycznym, jak i produkcyjnym. Majowy numer miesięcznika „Moje Gotowanie” ukazał się w cenie 7,99 zł. Objętość pisma wynosi 92 strony.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu