Amadeus i Accor rozszerzają współpracę w dziedzinie zarządzania przychodami

Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej oraz Accor, czołowy operator hotelowy w Europie i na świecie, rozszerzyli współpracę w dziedzinie zarządzania przychodami.

W ramach nowej umowy obie firmy będą dążyły do zwiększenia wykorzystania rozwiązania Amadeus Revenue Management. Pozwoli to firmie Accor podejmować lepiej umotywowane decyzje, zoptymalizować dostępność pokojów oraz zwiększyć przychody poprzez oferowanie klientom dopasowanych do ich potrzeb produktów we właściwym czasie i za odpowiednią cenę.

Rozszerzenie trwającej od ponad dziesięciu lat współpracy obu firm w dziedzinie zarządzania przychodami jest wyrazem umacniania i zacieśniania przez firmę Amadeus więzi z hotelarzami. Obie firmy będą razem szukać sposobów lepszego wykorzystania systemu Amadeus Revenue Management w obiektach należących do sieci Accor, m.in. poprzez kampanię szkoleniową wśród osób odpowiedzialnych za zarządzanie przychodami. Jej celem będzie poszerzenie wiedzy na temat możliwości tego rozwiązania i zdobycie umiejętności korzystania z niego.

„W ciągu dziesięciu lat kooperacji firma Amadeus, pomagając we wdrożeniu w naszej sieci rozwiązania do zarządzania przychodami, dała się poznać jako cenny, wiarygodny partner. Dlatego cieszymy się z rozszerzenia i zacieśnienia naszej współpracy, dzięki czemu będziemy mogli lepiej korzystać z zaawansowanych narzędzi, umożliwiających podniesienie rentowności naszych hoteli.” – powiedział Jean-Luc Chrétien, wiceprezes firmy Accor ds. sprzedaży, dystrybucji i programów lojalnościowych.

„Z dużym entuzjazmem przyjęliśmy rozszerzenie współpracy z firmą Accor, które pozwoli nam skuteczniej wspierać jej procesy operacyjne i umożliwić lepsze wykorzystanie zaawansowanych rozwiązań. Korzystając z unikalnych technologii, menedżerowie z firmy Accor odpowiedzialni za przychody będą mogli szybciej reagować na nieustannie zmieniające się otoczenie i zwiększać konkurencyjność.” – komentuje Jeff Edwards, szef działu Global Hotel Business w firmie Amadeus.

Accor będzie dalej korzystał z rozwiązania Amadeus Revenue Management, najlepszego w swojej klasie, internetowego narzędzia ułatwiającego podejmowanie optymalnych decyzji dotyczących taryf i zasobów. Zastosowanie zaawansowanych modeli prognostycznych w połączeniu ze szczegółowymi danymi o aktualnych rezerwacjach i analizie danych historycznych pozwoli na zapewnienie hotelom maksymalnych dochodów i rentowności.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu