Polskie Snaki wchodzą na rynek niemiecki

ZPM Henryk Kania, jeden z największych producentów wyrobów mięsnych w Polsce, wprowadza na rynek niemiecki Henryk Kania Snacks – mięsne przekąski na każdą okazję. Od maja kabanosy i kiełbaski w sześciu smakach dostępne będą w niemieckich sklepach Real. W planach Spółki jest wprowadzenie produktów do kolejnych sieci.

„Wprowadzenie przekąsek Henryk Kania Snacks do niemieckich sklepów Real to początek realizacji naszej strategii szerszego wejścia na zagraniczne rynki. Obecnie prowadzimy rozmowy z innymi sieciami handlowymi w Niemczech, do których w ciągu kilku miesięcy planujemy wprowadzić nasze Snaki.– mówi Paweł Sobków, wiceprezes ZM Kania S.A. notowanej na GPW spółki, która jest głównym akcjonariuszem ZPM Henryk Kania.

Wejście na rynek niemiecki jest efektem dużego sukcesu „Polskich Snaków” w sieciach handlowych na terenie Polski. Obecnie produkt ten jest dostępny m.in. w sklepach Carrefour, Real czy Biedronka.

Henryk Kania Polskie Snaki są produktem pozbawionym soi i glutenu, w całości zawierającym mięso – z około 150 g surowca mięsnego otrzymano 100 g gotowego wyrobu. Dzięki długotrwałym i starannym procesom suszenia oraz wędzenia mięsa wyróżniają się wysoką jakością. Ze względu na to że mogą być przechowywane poza ciągłem chłodniczym  są  idealną przekąskę na każdą okazję.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu