Hotchili z inwestorem, Dębowski w Zarządzie

Specjalizująca się w tworzeniu interaktywnych gier i aplikacji agencja Hotchili pozyskała strategicznego inwestora. Zgodnie z podpisaną właśnie umową 33,3% udziałów w Spółce objął Krzysztof Dębowski, jeden z twórców notowanej na NewConnect firmy SARE. Dzięki temu agencja pozyskała kapitał na inwestycje oraz znacząco wzmocniła obszar zarządzania, marketingu i sprzedaży.

Hotchili to jedna z pierwszych agencji specjalizujących się tworzeniu unikalnych strategii obecności firm w mediach społecznościowych. W ciągu ostatniego roku przygotowała ponad 80 gier i aplikacji dla takich marek jak Adidas, Castrol, Garnier czy Danone. W realizowanych dla swoich klientów projektach coraz częściej łączy social media z innymi działaniami marketingowymi, dlatego silnie poszerza swoje kompetencje związane z projektowaniem serwisów, planowaniem kampanii internetowych oraz tworzeniem aplikacji na urządzenia mobilne. Pozyskanie inwestora pomoże znacznie przyspieszyć ten proces.

W związku ze zmianami agencja uruchomiła nową stronę www.hotchili.pl oraz odświeżyła logo. Zmianom poddano również wszystkie inne materiały identyfikacji wizualnej, a także usprawniono komunikację z klientami. Niezmiennie istotnym elementem strategii Hotchili będzie dostarczanie gier i aplikacji czołowym agencjom interaktywnym i domom mediowym. Równocześnie agencja planuje rozwijać rynek social mediowy w Polsce, a jej celem jest dostarczanie niedostępnych gdzie indziej rozwiązań z obszaru gier, konkursów i aplikacji powiązanych najczęściej z Facebookiem, Nk.pl oraz innymi serwisami społecznościowymi.

„Zaangażowanie w Hotchili to dla mnie wyjątkowa inwestycja. Rynek mediów społecznościowych rośnie bardzo dynamicznie, a agencja ma szansę stać się jednym z jego liderów” – powiedział Krzysztof Dębowski. „Wrażenie robi nie tylko doświadczenie oraz realizowane przez Hotchili projekty, ale także know-how agencji, która czerpie swoje inspiracje ze światowych trendów i rozwiązań, często niedostępnych jeszcze na polskim rynku” – dodał.

Należący do Dębowskiego fundusz jest zaangażowany w notowaną na New Connect firmę SARE. W ciągu roku planuje kolejne dwie lub trzy inwestycje w innowacyjne spółki  działające w obszarze Internetu, e-commerce oraz mobile marketingu.

„O wyborze oferty Krzysztofa Dębowskiego zdecydowały w takim samym stopniu warunki finansowe, jak i jego doświadczenie związane z rozwijaniem firm z obszaru marketingu internetowego” – powiedział Tomasz Glinka, współtwórca Hotchili. „Jesteśmy pewni, że jego wsparcie jeszcze bardziej przyspieszy nasz rozwój” – dodał Glinka.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu