AVON podwójnym laureatem Złotej i Kryształowej Statuetki Marki Godnej Zaufania

W tegorocznej edycji badania „European Trusted Brands 2012” – w kategorii „Kosmetyk Zapachowy/Kolorowy” – AVON został podwójnym laureatem Złotej i Kryształowej Statuetki Marki Godnej Zaufania.

Głosy oddawano w 15. Krajach Europy: Austria, Belgia, Czechy, Chorwacja, Finlandia, Francja, Niemcy, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Słowenia, Szwecja, Szwajcaria.

– Zaufanie klientów to jeden z najważniejszych elementów budowania każdej marki. – mówi Ewa Masny-Januszewska, PR & Advertising Manager, Poland & Nordics Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.– Tytuł Złotej i Kryształowej Marki Godnej Zaufania to wielka odpowiedzialność. O wyróżnieniu zadecydowała największa ilość głosów, która została oddana przez konsumentów na naszą markę w danej kategorii – dodaje.

W badaniu „Eurpoean Trusted Brands” magazynu „Readers Digest” znacząca jest wolność w wyborze dokonywanym przez respondentów. O wyróżnieniu tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania decydują najwyższe oceny w 5 kryteriach tj. Jakość, Wartość w stosunku do ceny, Silny wizerunek, Zrozumienie potrzeb klienta, Odpowiedzialność społeczna. Konsument dokonując w danej kategorii – spontanicznego wyboru jednej marki/produktu – poddaje dalszej ocenie wskazaną markę w w/w pięciu kryteriach. Głosujący sami wpisują w puste pola marki, które kojarzą się im z zaufaniem, dlatego też badanie to jest jednym z najbardziej wiarygodnych w całej Europie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu