Tytuł Superbrands 2012 dla Carrefour Polska

Carrefour Polska został uznany za jedną z najsilniejszych marek w naszym kraju, za co głosami jurorów i konsumentów otrzymał tytuł Superbrands 2012.

W tegorocznej, szóstej już edycji programu, firma została po raz kolejny wyróżniona tym prestiżowym tytułem, który po raz pierwszy został jej przyznany w roku 2009.

– Szczególnie cieszy nas, że Carrefour został uhonorowany tym tytułem już po raz kolejny z rzędu. Oznacza to bowiem niezbicie, iż nasze działania trafnie odpowiadają na oczekiwania klientów i zapotrzebowania rynku. Statuetkę Superbrands traktujemy nie tylko jako prestiżową nagrodę, ale przede wszystkim jako dowód zaufania, jakim darzą nas klienci – powiedziała Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska. – Tytuł świadczy o doskonałej opinii, jaką marka Carrefour cieszy się wśród specjalistów i konsumentów. Wyróżnienie potwierdza, że produkty oraz usługi marki Carrefour cieszą się uznaniem i zaufaniem klientów.

Superbrands to ranking marek organizowany między innymi w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd., działającej w ponad 80 krajach na całym świecie. Celem programu jest promowanie marek, poprzez wyłanianie najlepszych i najprężniejszych spośród nich. Tytuł Superbrand przyznawany jest markom, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie oraz w danej branży wypracowały sobie silną pozycję.

Rada Marek, która wyłania zwycięzców w Polsce, to gremium złożone z 38 specjalistów różnych dziedzin. W tym roku byli to m.in. Lidia Adamska – Członek Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych, Olga Kozierowska – Redaktor Naczelna magazynu BRIEF, Bohdan Pawłowicz – wykładowca PR na Uniwersytecie Warszawskim, Jacek Gadzinowski – niezależny blogger i ekspert mediów społecznościowych i Paweł Leśniak – dziennikarz Polskiego Radia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu