Smartzilla z nowym klientem

Specjalizująca się w rozwiązaniach mobilnych marka Smartzilla rozpoczęła pracę dla Okazjum.pl.  Dzięki aplikacji stworzonej przez Smartzillę oferta Okazjum.pl będzie dostępna na smartfonach.

Na podstawie lokalizacji i preferencji użytkownicy będą mogli przeglądać na telefonie najnowsze gazetki promocyjne związane z ofertą sieci i centrów handlowych w wybranej okolicy. Aplikacja Smartzilli dla Okazjum.pl także pozwoli odczytywać na smartfonach główne informacje o sklepach, umożliwi również stworzenie uproszczonej listy zakupów.

– Obecnie mamy ponad 1 milion aktywnych użytkowników miesięcznie i cały czas bardzo dynamicznie się rozwijamy. Kolejnym etapem jest właśnie aplikacja mobilna. Już na etapie wczesnych rozmów na temat współpracy przy aplikacji Okazjum.pl, specjaliści ze Smartzilli przedstawili bardzo kreatywną i przemyślaną koncepcję całej aplikacji, która świetnie zgadzała się z naszym oczekiwaniami. Na nasz wybór miała także wpływ marka agencji Netizens | Peppermint – mówi Dawid Piaskowski, prezes Okazjum.pl.

Mobilna wersja Okazjum.pl na razie działa na systemie Android.

Ze strony Smartzilli pracami dla Okazjum.pl zajmuje się Project Management Manager Michał Pośpiech oraz Art Director Bartłomiej Starak.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu