Mobile2.pl poszerza ofertę, wprowadza darmowe przesyłki i rusza w całkowicie nowej odsłonie; w kwietniu sklep świętuje 1. urodziny

Należący do giełdowej spółki Eurotel sklep internetowy mobile2.pl mocno poszerza ofertę i startuje w całkiem nowej odsłonie. Zgodnie z nową strategią biznesową zakres asortymentowy sklepu został znacznie poszerzony, m.in. o laptopy, konsole do gier czy nawigacje GPS. Ważną innowacją jest też to, że wszystkie przesyłki sklep będzie teraz dostarczał klientom za darmo. Sklep obchodzi w kwietniu swoje pierwsze urodziny, z tej okazji przygotowana także została specjalna oferta na wybrane modele telefonów, konkursy itp.

„Sklep przeszedł właśnie zasadniczą metamorfozę jeśli chodzi o wygląd, architekturę i asortyment. To jednak de facto tylko zewnętrzne oznaki znacznie głębszych przemian, jakim został poddany na poziomie strategii biznesowej. Od teraz chcemy w mobile.pl oferować naszym klientom maksymalnie szeroką gamę produktów w ramach jednego wspólnego mianownika, czyli „mobilności”  – mówi Joanna Ruczyńska, manager sklepu mobile2.pl.

Jest to początek większych zmian w sklepie i jego strategii, które będą wprowadzane sukcesywnie w ciągu całego bieżącego roku.

Do tej pory mobile2.pl zajmował się sprzedażą głównie telefonów komórkowych, a także tabletów, telewizji na kartę i akcesoriów GSM. Obecnie uruchomione zostały całkiem nowe działy, takie jak „nawigacja satelitarna GPS”,  „konsole do gier”, „komputery przenośne”, czy „mobilny Internet”. W związku z nową ofertą całkowicie zmieniona została architektura sklepu, a wraz z nią filozofia nawigacji po sklepie, oraz częściowo jego wygląd. Od czasu uruchomienia na początku kwietnia 2011 r. mobile2 uporządkowany był przede wszystkim według marek producentów, obecnie wprowadzona została struktura, w której główna nawigacja odbywa się za pośrednictwem kategorii produktowych.

Poszerzenie asortymentu sklepu to kolejny krok we wdrożeniu nowej filozofii mobile2.pl, którą sklep określa jako trzeci wymiar e-commerce. Sklep działa obecnie według zasad, które określić można krótko jako „3D”, czyli: dobra cena, duży wybór i darmowa przesyłka.

– Mobile2.pl, dzięki wsparciu spółki Eurotel, posiada jedną z największych wśród sklepów internetowych w Polsce sieć odbioru osobistego – jest to prawie 50 salonów w całym kraju. Ta możliwość, w połączeniu z możliwością darmowej dostawy do domu, czyni ofertę naszego sklepu unikalną na tle konkurencji. Już dziś 97 proc. klientów poleca nasz sklep w Opineo.pl, a 91 proc. w Ceneo.pl – dodaje Joanna Ruczyńska.

W ramach pierwszych urodzin sklepu klienci będą mogli korzystać przez cały kwiecień ze specjalnych ofert, m.in. z przedsprzedaży nowej serii smartfonów HTC One, czy wielu modeli telefonów różnych marek  w specjalnych promocyjnych cenach (modele telefonów: ZTE Libra, ZTE Racer II, tablety: HTC Flyer (najniższa cena na rynku), Huawei S7 Slim).

Dodatkowo w ramach urodzin sklep organizuje konkurs, w którym zaprasza użytkowników do składania mu życzeń poprzez formularz konkursowy http://mobile2.pl/info/index/pageId/43/preview/1

Cztery razy w miesiącu pomysłodawcy najciekawszych życzeń będą mogli wygrać (każdorazowo) bony o wartości 200 zł. (1. miejsce), 100 zł. (2. miejsce) i 50 zł. (3. miejsce).

Właścicielem sklepu internetowego mobile2.pl jest giełdowa spółka Eurotel SA, jeden z czołowych graczy w branży dilerów komórkowych – m.in. operator sieci ponad 200 punktów sprzedaży marki T-Mobile  oraz ponad 100 punktów marki Play.

Sklep mobile2.pl korzysta z doświadczenia grupy telekomunikacyjnej Eurotel SA na rynku GSM, w wyniku czego może zapewnić swoim klientom ofertę wysokiej jakości, pochodzącą z polskiej dystrybucji, bogatą w nowości rynkowe, markowe produkty i oryginalne akcesoria GSM, oraz posiadającą gwarancje producentów. Po dokonaniu zakupu wszyscy klienci mogą skorzystać zarówno ze specjalistycznych porad eksperckich jak i pomocy w obsłudze zakupionych produktów. Istotną zaletą wyróżniającą sklep spośród działających na rynku konkurentów jest fakt, że zamówione towary klienci mogą odebrać bez dodatkowych opłat w salonach sieci sprzedaży należących do Eurotel SA na terenie całego kraju.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu