Kampania Mama TomTom już ruszyła

Firma TomTom, lider na rynku nawigacji GPS, rozpoczęła właśnie kampanię promująca bezpieczeństwo na drodze, skierowaną do mam.

Platformą komunikacji jest strona internetowa http://www.mamatomtom.pl, na której kobiety będą mogły dowiedzieć się jak bezpiecznie poruszać się na drodze oraz czerpać inspiracje do kolejnych podróży od innych użytkowniczek portalu. Założeniem kampanii jest edukacja mam na temat zasad bezpiecznego podróżowania oraz zachęcenie do dzielenia się swoimi doświadczeniami  i wspomnieniami z wyjazdów. Mamy będą mogły wrzucać swoje zdjęcia z podróży, czytać komentarze i pomysły na udaną podróż od innych mam oraz korzystać z różnych tras podróży przygotowanych specjalnie z myślą o rodzinach.

Wszyscy posiadacze nawigacji TomTom, niezależnie od modelu, będą mogli wziąć udział w konkursie fotograficznym „Mamo, było super!”, w którym 2 osoby tygodniowo wygrają zwrot całej sumy wydanej na nawigację TomTom. Tematyka zdjęć: rodzinne podróże z nawigacją TomTom. Dodatkowo pierwszych 600 mam, które zakupi pomiędzy 1 kwietnia a 31 maja 2012 nawigację TomTom VIA120 lub TomTom VIA 125  może uzyskać zwrot  100 PLN.  W promocji biorą udział produkty zakupione w sklepach Saturn, MediaMarkt i MediaExpert.

Kampania trwa od 16 Kwietnia do 31 Maja 2012.

Patronami medialnymi kampanii są: www.MobilneKobiety.pl, www.eMaluszki.pl oraz www.eBrzuszek.pl.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu