Gramy dla Polski – kampania Górażdże Cement SA

Od kwietnia startuje kampania outdoorowa Grupy Górażdże – krajowego lidera produkcji cementu oraz jednego z największych w Polsce producentów betonu towarowego i kruszyw. Kreację przygotowała agencja Studio 16 z Opola, drukiem, zakupem i doborem mediów zajęła się Agencja Reklamowa Effectica z Wrocławia.

Kampania pod hasłem „Gramy dla Polski” rozpoczęła się w kwietniu, prowadzona jest na dużych nośnikach outdorowych (12×3 oraz 12×4). Kreacja opiera się na pozytywnych, piłkarskich skojarzeniach ze zbliżającym się turniejem Euro UEFA 2012, opracowała ją i zrealizowała opolska agencja Studio 16. Kampania swoim zasięgiem obejmuje Poznań, Wrocław, Warszawę, aglomerację śląską oraz trasy dojazdowe i łączące te miasta.  Effectica po raz kolejny współpracuje z Grupą Górażdże – najczęściej w ramach obsługi komunikacyjnej: doboru i zakupu mediów oraz usług typu print management i koordynacja druku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu