PanMedia Western z rowerową kampanią sieci Decathlon

Dom mediowy PanMedia Western zaplanował i zakupił media dla najnowszej kampanii Decathlon. Sieć promuje rowery własnych marek  B’TWIN, OXELO oraz produkty marek międzynarodowych, a także komunikuje  uruchomienie profesjonalnego serwisu rowerowego.

Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób, które aktywnie będą spędzały wiosną i latem czas na świeżym powietrzu W tym czasie rozpoczyna się również sezon maratonów ( popularny w Polsce Bike Maraton). W grupie docelowej są dorośli i dzieci, jeżdżący amatorsko i profesjonalnie na rowerach i rolkach.

Media wykorzystane w kampanii to Telewizja, Prasa, Radio, Internet, Outdoor.

Kampania  TV ( spot 30” 15”)  prezentuje rowery marki  B’TWIN.  Promocja wybranych produktów zaprezentowana zostanie w spotach radiowych, przy  wiodącym udziale RMF FM i wsparciu  lokalnych stacji radiowych.  Decathlon pojawi się również w cyklicznym  dodatku Gazety Wyborczej – Polska Na Rowery. Komunikacja online  obecna będzie na  różnego rodzaju stronach sportowych,  geotargetowanych serwisach ogólnopolskich oraz stronach z materiałami video, gdzie rozpowszechniany będzie spot telewizyjny.  Całość działań wesprą działania w wyszukiwarce Google.

Wsparcie kampanii odbędzie się również na stałych tablicach outdoorowych (stały pakiet roczny) w miastach w których jest Decathlon.

Autorem kreacji outdoorowej jest agencja SportPartner. Pozostałe kreacje przygotowała agencja Reklamowa Garmont.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu