Ataxo Poland autoryzowanym partnerem MSP Google AdWords

Ataxo Poland jako jedna z pierwszych firm w Polsce uzyskało status autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords. Podpisanie strategicznej umowy z Google jest dowodem spełniania przez firmę najwyższych standardów i kryteriów.

„Program MSP Google AdWords został opracowany, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom, które nie mają czasu lub środków na zarządzanie swoimi kampaniami reklamowymi” mówi Tariq Janmohamed, szef partnerów handlowych Google na obszarze EMEA (obszar Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki). Ataxo Poland wpiera 6 000 klientów z branży MSP.

AdWords pozwala firmom uzyskać dostęp do ściśle określonej grupy użytkowników i pozyskać w niej nowych klientów. Reklama w wyszukiwarkach Google jest szczególnie ważnym narzędziem dla firm z sektora MSP, daje im szanse na skuteczne wzmocnienie konkurencyjności. Ataxo Poland, jako autoryzowany Partner MSP Google AdWords, będzie świadczyć na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw kompleksowe usługi z zakresu zarządzania kampanią reklamową, szczegółowego składania raportów, indywidualnego wsparcia klienta oraz konsultacji z dziedziny marketingu.

„Z racji swej skuteczności, AdWords zawsze był bardzo popularnym narzędziem wśród naszych klientów. Ścisłe partnerstwo z Google umożliwia Ataxo Poland oferowanie swoim klientom wysokiej jakości usług i wyników kampanii AdWords” mówi Jarosław Mutwil, Dyrektor Ataxo Poland.

Program MSP Google AdWords łączy zaufanych i doświadczonych partnerów Google AdWords z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, które potrzebują specjalistycznej pomocy w tworzeniu, zarządzaniu i optymalizowaniu internetowych kampanii reklamowych. Oprócz oferowania klientom dogłębnej wiedzy na temat AdWords, autoryzowani partnerzy świadczą pełne usługi związane z zarządzaniem kampanią, szczegółowym składaniem raportów, indywidualnym wsparciem klienta oraz poradnictwem w zakresie marketingu, aby pomóc reklamodawcom w pełni wykorzystać potencjał danej kampanii.

Partnerzy Programu MSP spełniają surowe standardy oraz kryteria kwalifikacji, przejrzystości oraz obsługi klienta, obejmujące ukończenie obszernego kursu dotyczącego zarządzania produktami i kontami Google. Wszystko to sprawia, że są w stanie zaoferować najskuteczniejsze rozwiązania reklamowe AdWords.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu