Nowa kampania reklamowa Burger King. W roli głównej – trzy nowe, dłuuugie burgery

Burger King kontynuuje kampanię wizerunkową ze sloganem „Najlepszy, bo grillowany na ogniu”. W najnowszej odsłonie telewizyjnego  spotu wstępuje trzech nieznanych dotąd bohaterów: X-tra Long Chilli Cheese, Honey Mustard Chicken oraz Chicken BLT. Każdy z nich to nowa propozycja w menu Burger King – potrójna porcja grillowanej na ogniu wołowiny lub kurczaka w oryginalnej, długiej bułce.

„Kampanią „Najlepszy, bo grillowany na ogniu” Burger King konsekwentnie buduje markę, bazując na jej największym atucie – smaku 100% grillowanej wołowiny.” mówi Bartosz Jędrasiak, Brand Manager marki Burger King. „Jednocześnie, chcąc trafić do szerszego grona konsumentów, dbamy o różnorodność naszej oferty, stąd oryginalne kształty burgerów i nowe propozycje smakowe na bazie kurczaka. Teraz każdy będzie mógł zjeść to, co lubi najbardziej, zgodnie z ideą Burger King „Have it your way” – dodaje.

Wiosenny spot reklamowy Burger King kusi dodatkowo hasłem „Długo i przyjemnie”. Długo, bo do oferty Burger King weszły właśnie trzy burgery w formie long. Dotychczasowy klasyczny, okrągły kształt bułki, został w nich zastąpiony nietypowym, wydłużonym formatem. Przyjemnie, bo Burger King konsekwentnie przygotowuje swoje burgery ze 100% wołowiny grillowanej na ogniu lub z długą porcją kurczaka i zawsze świeżymi dodatkami.

Wszystkie trzy wydłużone burgery można zobaczyć w drugiej części spotu reklamowego, która skupia się na podkreśleniu świeżo wprowadzonej do menu Burger King oferty.

15-sekundowy spot wyświetlany będzie do 16 maja na antenie stacji ogólnopolskich: TVN, Polsat, TV4, TVN Turbo, Discovery, a także w tematycznych kanałach:

  • filmowych (Canal+, Ale Kino, Filmbox, Movies24, Zone Europa, Universal, AXN, 13th Street, Kino Polska),
  • muzycznych (Vh1, Viva, MTV, Eska TV),
  • sportowych (Canal+ Sport, Extreme Sports, Orange Sport Info, Sportklub),
  • przyrodniczych (National Geografic, Planete, Travel Channel)

Autorem kreacji kampanii telewizyjnej jest agencja FireFly Creation. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction.

Działania komunikacyjne związane z promocją prowadzone są w restauracjach oraz na fan page’u marki Burger King na Facebooku.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu