BebiKlub.pl – nowa platforma internetowa marki Bebiko

BebiKlub.pl, innowacyjna platforma internetowa marki Bebiko, powstała z myślą o wszystkich mamach, które chcą twórczo i radośnie spędzać czas ze swoimi pociechami. Serwis już jest dostępny dla użytkowników.

BebiKlub.pl tworzy nową jakość na rynku portali dla rodziców i kobiet w ciąży przede wszystkim dzięki wykorzystaniu unikalnego narzędzia – Kart Rozwoju, które wyróżniają serwis na tle konkurencji. Platforma stworzona przez markę Bebiko buduje wszechstronną komunikację z konsumentami i wspiera prawidłowy rozwój dzieci dzięki angażowaniu użytkowników w twórcze spędzanie czasu w gronie rodziny. Wykorzystany w serwisie mechanizm grywalizacji sprawia, ze zabawa z dzieckiem staje się intrygującą przygodą, a zdobywane przez użytkowników punkty i odznaki podnoszą motywację do większej aktywności i kreatywnego wspierania rozwoju dziecka. Ponadto użytkownicy zarejestrowani na BebiKlub.pl mają dostęp do BebiDziennika, czyli indywidualnego mikroblogu, który jest swojego rodzaju pamiętnikiem rozwoju dziecka. Dodatkową wartością serwisu jest bogaty zasób informacji zarówno na temat odżywiania dzieci, jak i prawidłowego rozwoju dziecka. Narzędzia i komunikacja prowadzona w ramach BebiKlub.pl buduje doświadczenie konsumentów z marką Bebiko, a także tworzy wyjątkową społeczność rodziców, którzy chcą świadomie i aktywnie wpływać na rozwój swoich pociech.

„Dzięki serwisowi BebiKlub.pl marka Bebiko przede wszystkim zachęca do aktywnego wspierania rozwoju dzieci, oferuje także wsparcie dopasowane do potrzeb użytkownika. Dzięki indywidualnym kontom rodzice otrzymują tylko takie informacje, jakich potrzebują – dopasowane do przedziału wiekowego ich dziecka. BebiKlub.pl jako jeden z pierwszych serwisów w Polsce został w pełni zaprojektowany zgodnie z coraz popularniejszym w marketingu mechanizmem grywalizacji. Wykorzystanie tego trendu ma pozytywny wpływ na budowanie silnej relacji konsumentów z marką, ale także realizowanie misji serwisu, czyli wspierania prawidłowego rozwoju dzieci” – powiedział Jacek Goryszewski, młodszy kierownik produktu z NUTRICIA Polska.

Unikalna platforma Bebiko inspiruje mamy do spojrzenia na otoczenie z zupełnie innej perspektywy. Przy użyciu prostych pomysłów prezentowanych na Kartach Rozwoju rodzice mogą kreatywnie spędzać czas z maluszkiem i korzystnie wpływać na jego rozwój przez intrygujące aktywności. Karty prezentowane na BebiKlub.pl podpowiadają jak mądrze stymulować różne zmysły maluszka w pierwszych trzech latach życia, co później ułatwi dziecku naukę, poznawanie świata i rozwój umiejętności społecznych.

Mamy, które dołączą do BebiKlub.pl mogą być pewne, że czeka je wiele atrakcji. Nowa platforma internetowa jest dostępna na stronie www.BebiKlub.pl. Serwis będzie regularnie oferował nowe aktywności, by stale rozwijać umiejętności dzieci.

Koncept BebiKlub.pl został stworzony przez zespół marketingu marki Bebiko przy strategicznym wsparciu agencji Ars Thanea, która odpowiada również za kreację i wdrożenie serwisu oraz za kreacje reklamowe. Uruchomieniu platformy towarzyszą intensywne działania reklamowe. Media tradycyjne w ramach kampanii promującej serwis zakupił dom mediowy MediaCom, zaś kampanię internetową zaplanował dom mediowy ACR. Działania w mediach społecznościowych przygotowała agencja Heureka. Działania public relations wspierające launch BebiKlub.pl prowadzi agencja ALERT MEDIA Communications.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu