Zmiany w zarządzie Wacom Europe: Martin Boit następcą Hana Stoffelsa na stanowisku prezesa i CEO

Założona w 1983 roku firma Wacom jest pionierem w rozwoju technologii pióra i światowym liderem w dziedzinie tabletów graficznych, interaktywnych ekranów piórkowych i rozwiązań cyfrowych interfejsów.

Od 1 kwietnia Martin Boit (47 lat) zastępuje Hana Stoffelsa na stanowisku prezesa i CEO firmy Wacom Europe GmbH. „Cieszę się, że będę mógł kontynuować oparty na solidnych fundamentach sukces firmy Wacom w Europie. Moją główną ambicją jest wykorzystanie globalnego potencjału firmy Wacom i rozszerzenie działalności firmy, stworzenie bazy nowych użytkowników oraz nowych segmentów rynku” – mówi Martin Boit. „Mam też nadzieję, że w przyszłości przyczynię się do globalnego sukcesu firmy Wacom.”

Martin Boit pracował przed przejściem do firmy Wacom na kilku międzynarodowych stanowiskach kierowniczych w dziedzinie telekomunikacji, IT i usług w takich firmach jak T‑Mobile International, T-Systems i Océ.

„Mianując Martina Boita na to stanowisko mamy nadzieję, że Wacom Europe będzie dążyć do dalszego rozwoju i odegra ważną rolę w globalnej działalności firmy Wacom” – mówi Masahiko Yamada, Wacom Group CEO. „Bogate doświadczenie Martina zarówno na strategicznych, jak i międzynarodowych stanowiskach z pewnością przyniesie wiele korzyści w budowaniu pomyślnej przyszłości firmy Wacom w Europie. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że Martin dołącza do naszego zespołu oraz że będzie współpracował z naszymi partnerami biznesowymi.” W swojej nowej roli Martin Boit będzie ściśle współpracował z europejskimi partnerami biznesowymi. „Cieszę się, że poznam doświadczonych i zaangażowanych partnerów biznesowych firmy Wacom w całej Europie i z radością czekam na budowanie naszej wspólnej przyszłości” – mówi Martin Boit.

Po niemal 11 latach spędzonych w Wacom Europe, były prezes i CEO Han Stoffels postanowił odnowić swoją karierę i skupić się na ambicjach przedsiębiorczych. „Pod przewodnictwem Hana firma Wacom Europe cieszyła się stabilnym, ponad 20-procentowym, corocznym wzrostem przez ostatnich dziesięć lat. Han w znacznym stopniu przyczynił się do rozwoju nowych możliwości biznesowych i rynków” – mówi Masahiko Yamada, Wacom Group CEO. Dodaje: „Pod jego kierownictwem Wacom z małej firmy produkującej profesjonalne produkty graficzne urósł do rangi dużej spółki oferującej szeroką gamę produktów, z silną marką obecną na rynku konsumenckim. Jesteśmy bardzo wdzięczni za jego wkład i życzymy mu wszystkiego najlepszego w dalszej karierze w roli przedsiębiorcy.”

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu