Złota Idea dla kampanii reklamowej Panattoni Europe

Panattoni Europe, lider branży powierzchni przemysłowych w Polsce, został nagrodzony w XXI edycji konkursu reklamy Idea Awards. Złota Idea powędrowała do dewelopera za czwartą odsłonę prasowej kampanii reklamowej „Sztuka magazynowania”. Uroczystość wręczenia nagród miała miejsce w hotelu Mercure Warszawa Grand.

„Sztuka magazynowania”, kampania reklamowa Panattoni Europe po raz drugi została nagrodzona w konkursie Idea Awards 2011. Konkurs jest wyjątkowym wydarzeniem świata reklamy, organizowanym w Polsce od dwudziestu lat; pierwszym, w którym nagradzani są zleceniodawcy. W tegorocznej – XXI edycji, czwarta odsłona prasowej kampanii reklamowej dewelopera w kategorii PRODUKTY/USŁUGI zajęła pierwsze miejsce i otrzymała Złotą Ideę. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 2. kwietnia br. hotelu Mercure Warszawa Grand.

Nagrodzona reklama stanowiła ostatnią odsłonę czteroetapowej kampanii Panattoni Europe zatytułowanej „Sztuka magazynowania”,  która ukazała się z okazji Nowego Roku 2011. Przedstawia ona parę jeży, które w zimowym pejzażu wspólnie przenoszą butelkę szampana. Projekt w I kwartale 2011 roku otrzymał najwięcej głosów internautów, a w finale pokonał trzech innych laureatów poprzednich kwartałów. Podobnie jak pozostałe, reklama nawiązywała do hasła „Natura znalazła wiele sposobów na zaspokojenie różnych potrzeb. Siła leży w jej elastyczności”. Wcześniejsza odsłona cyklu prezentująca pszczoły, pracowicie magazynujące pyłek kwiatowy w plastrach została doceniona w XX edycji Idea Awards, kiedy otrzymała Srebrną Ideę. Za kreację całej kampanii odpowiadała agencja Sanik Design.

„Złota Idea to drugie wyróżnienie, które otrzymaliśmy w ramach kampanii „Sztuka magazynowania”, co jest dowodem na to, że cały projekt był trafiony i poruszył wyobraźnię odbiorców”, komentuje Anita Pietrykowska, Marketing & PR Manager Panattoni Europe i dodaje: „Zależało nam na tym, by wskazać magazynowanie jako złożony proces tkwiący głęboko w naturze. Reklama z jeżami była ostatnią odsłoną całego projektu, która w zabawny sposób nawiązywała także do Nowego Roku.”

W XXI edycji konkursu wzięło udział ponad 500 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszło trzydzieści osiem firm, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach: MODA I URODA, MOTORYZACJA, MEDYCYNA oraz PRODUKTY I USŁUGI, oraz w trzech podkategoriach: TV, PRASA, OUTDOOR. Spośród laureatów kilkudziesięcioosobowe Jury, w którego skład wchodzą uznane postacie ze świata reklamy oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy, wyłoniło zwycięzców konkursu Idea Awards 2011.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu