Dom mediowy Codemedia wybrał ŁubuDubu PR do obsługi public relations

Dom mediowy Codemedia SA wybrał agencję ŁubuDubu PR do obsługi budżetu działań public relations. Agencja będzie odpowiadała za działania z zakresu Media Relations i Investor Relations.

Agencja ŁubuDubu PR została wybrana w wyniku rekomendacji.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z ŁubuDubu PR m.in. ze względu na duże doświadczenie agencji we współpracy z klientami z rynku mediowo-reklamowego, jak również z powodzeniem prowadzone działania z zakresu Investor Relations dla spółek giełdowych  – mówi Anna Gruszka, Co-managing Director Codemedia SA.

Codemedia SA to dom mediowy, jednak jego oferta wykracza daleko poza klasyczne usługi planowania i zakupu mediów. Spółka dostarcza usługi zarówno z obszaru szeroko pojętej strategii komunikacji jak i performance marketingu czy direct response , w tym m.in. organizowania działań sprzedażowych (partnerstwa, programy afiliacyjne), akwizycji klientów (lead generation, budowa baz danych), programy promocji sprzedaży, czy email marketing.

Codemedia istnieje od czerwca 2008 roku. Od lutego 2011 r. spółka jest notowana na New Connect. W październiku 2011 r. Codemedia połączyła się z domem mediowym Mediasense.

W ostatnim konkursie Marketing in Interactive Excellence (MIXX) Awards 2011, rozstrzygniętym w listopadzie 2011 r., Codemedia zdobyła dwie nagrody, które przyznawane są najbardziej kreatywnym i efektywnym kampaniom internetowym.  Kampania „KFC SoGood”, zrealizowana przez Codemedia dla AmRest, zwyciężyła w kategorii „Najlepsze zastosowanie nowych mediów”. Kampania ta, realizowana wspólnie z agencją Adv.pl, oparta była o interaktywną grę augmented reality w restauracjach KFC. Z kolei kampania „Włącz myślenie”, realizowana wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, zwyciężyła w kategorii „Kampanie społeczne i non-profit”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu