Wasa reklamuje pieczywo na listach zakupów

Reklama chrupkiego pieczywa marki Wasa zachęca do zdrowej diety Polaków korzystających z elektronicznych list zakupów. Przekonuje konsumentów, że pieczywo Wasa to podstawowy składnik zdrowej diety.

1 kwietnia ruszyła mobilna kampania reklamowa firmy Barilla. Właściciel marki Wasa, zachęcając do chudnięcia z przyjemnością, prezentuje ofertę chrupkiego pieczywa bezpośrednio na telefonach komórkowych konsumentów. Po kliknięciu w komunikat reklamowy konsument może zapoznać się z produktami marki. Na ekranie telefonu w wygodny sposób prezentowanych jest kilka rodzajów pieczywa wypiekanego z mąki pełnoziarnistej. Reklama wyświetla się po zapisaniu na liście takich produktów jak: chleb, bułki, bagietka czy pieczywo.

Dzięki innowacyjnej formie marketingu firmy Listonic, Wasa dociera z komunikatem do konsumentów w dwóch najważniejszych momentach: podczas planowania zakupów i kiedy zapadają decyzje zakupowe, czyli między sklepowymi półkami. Listy zakupów stały się nowym, skutecznym nośnikiem reklamowym, pozwalającym na doskonałe targetowanie przekazu reklamowego.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu