Vision Group z Instytutem Lecha Wałęsy

Agencja Vision Group rozpoczęła współpracę z Instytutem Lecha Wałęsy. W ramach umowy agencja odpowiada za doradztwo i realizację działań public relations w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz wsparcie marketingowe projektów prowadzonych przez Instytut.

Agencja została wybrana przez Instytut ze względu na dotychczasowe pozytywne doświadczenia podczas współpracy w ramach projektu Fit For Work, za realizację którego Vision Group otrzymała 3 nagrody, w tym nagrodę główną – Platinum Award Overall, w prestiżowym konkursie Magellan Awards, organizowanym przez League of American Communications Professionals.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Za obsługę Instytutu Lecha Wałęsy odpowiada trzyosobowy zespół konsultantów Agencji.

Instytut Lecha Wałęsy został założony w 1995 roku. To pierwsza fundacja prezydencka w Polsce. Prowadzi szereg aktywności na skalę ogólnopolską i międzynarodową. Projekty realizowane w ramach działalności statutowej to m.in. konferencje, warsztaty i seminaria, spotkania dyskusyjne oraz zajęcia z młodzieżą. Instytut angażuje się w wiele projektów społecznych poprzez wspieranie prodemokratycznych ruchów poza granicami Polski w ramach programów „Solidarni z…”, wspieranie polskiej młodzieży w dążeniu do uzyskania jak najwyższego poziomu edukacji i promocję dialogu międzykulturowego. Główne programy realizowane obecnie przez Instytut to Polska w Świecie, Solidarność dla Przyszłości, Nagroda Lecha Wałęsy, Gen Wolności, Akademia Obywatelska i Solidarni z Kubą.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu