Johann Wachs zasilił strategię GREY group Polska

Od marca 2012 roku do działu strategii GREY group Polska dołączył Johann Wachs, Planning Director GREY group w regionie CEE. Johann jest jednym z najbardziej uznanych międzynarodowych liderów opinii w obszarze strategii komunikacji.

Dotychczas dział strategii GREY group tworzyły trzy osoby – Marcin Ejsmont, Michał Konert i Krzysztof Bogdalik. Kierujący tym zespołem Marcin Ejsmont jest obecny w Grupie od 2007 roku. Przez ostatnie lata strategia GREY group stworzyła podstawy dziesiątek kampanii, które odbiły się szerokim echem na polskim rynku reklamy i były wielokrotnie nagradzane za efektywność. Zadaniem Johanna Wachsa w Polsce będzie umocnienie pozycji rynkowej Grupy poprzez działania nastawione na maksymalne dotarcie do konsumenta i jego długotrwałe przywiązanie do marki.

Dział strategii ogrywa w GREY group bardzo ważną rolę. Stratedzy mają znaczny, inspirujący wpływ na wszystkie inne zespoły. Przykładem jest tu choćby tworzony przez Marcina Ejsmonta przegląd Przeboje Tygodnia, zawierający opisy najciekawszych nowinek ze świata komunikacji, kultury czy technologii, który jest dla nas swoistym newsletterem wiedzy. – mówi Rafał Baran, CEO GREY group Polska. Dołączenie Johanna do naszej strategii wzmocni nas jeszcze bardziej, podniesie spójność i długofalową efektywności naszych kampanii. Już po kilku dniach obecności Johanna na pokładzie dało się odczuć to, że doskonale wpasował się w zespół Marcina Ejsmonta.

Podstawą w podejściu Johanna Wachsa jest rozwiązywanie problemów biznesowych w oparciu o oczekiwania konsumentów i tworzenie skutecznych idei komunikacyjnych przy minimalizowaniu nakładów na zakup mediów. W tworzeniu strategii komunikacji wykorzystuje elementy konceptów GREY group takich jak SHIFT i LONG IDEA – aktywizujących odbiorcę i budujących jego długotrwałe relacje z marką.

Przed dołączeniem do GREY grup Johann Wachs spędził 15 lat w Nowym Jorku, tworząc podstawy kampanii dla takich gigantów rynku jak P&G, Diageo, Home Depot, General Motors, Beiersdorf, BAT, Heineken, Maxwell House, Duracell i wielu innych. Był odpowiedzialny za planowanie budżetów reklamowych w agencjach takich jak Saatchi & Saachti czy Ogilvy & Mather, planowanie kanałów komunikacji w Carat USA oraz badania z dziedziny psychologii rynku w Psychologics Inc. Johann jest absolwentem Historii Sztuki na niemieckim Freie Universitaet Berlin oraz American University of Paris.

„Przeboje Tygodnia” autorstwa Grey group dostępne są pod poniższym linkiem: http://www.slideshare.net/GreyGroupPoland/

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu