Inter Europol Piekarnia Szwajcarska S.A. wdrożyła rozwiązanie Solutions Lab

Inter Europol Piekarnia Szwajcarska S.A. zakończyła wdrożenie rozwiązania wspierającego zarządzanie pracą handlowców autorstwa Solution Lab. Implementacja modułu „Trasownik” pozwala na poprawę efektywności handlowców w kanałach modern trade oraz traditional trade. Nowe rozwiązanie ułatwia planowanie wizyt przedstawicieli handlowych oraz podniesienie ich skuteczności.

Wprowadzone w Inter Europol Piekarni Szwajcarskiej S.A. rozwiązanie opiera się na mobilnym dostępie do dedykowanej aplikacji z telefonów komórkowych handlowców. Dzięki zastosowaniu technologii cloud computing, nie wymaga ona zakupu żadnego dodatkowego sprzętu – jej praca przebiega całkowicie w trybie on-line. Oferowane przez Solutions Lab rozwiązanie pozwala na optymalne planowanie tras oraz wizyt handlowców w punktach sprzedaży, jednocześnie dostarczając danych niezbędnych do analizy ich efektywności. Moduł „Trasownik”, pozwala także na proste zebranie kluczowych informacji na temat odwiedzonych sklepów wraz ze szczegółową dokumentacją fotograficzną. Raporty, które do tej pory trafiały do szefa sprzedaży Inter Europol Piekarni Szwajcarskiej S.A. drogą mailową, dzięki nowemu narzędziu są teraz przekazywane poprzez aplikację w czasie rzeczywistym.

– Zaproponowane przez Solutions Lab rozwiązanie w pełni spełnia wymagania, jakie stawialiśmy przed tego typu narzędziem. O wyborze „Trasownika” zadecydowała elastyczność tego rozwiązania oraz konkurencyjne koszty wdrożenia. Duże znaczenie ma również prostota obsługi całego systemu, który nasi handlowcy sprawnie obsługiwali już po jednodniowym szkoleniu – mówi Robert Jachacy, Dyrektor Sprzedaży Inter Europol Piekarnia Szwajcarska S.A.

„Trasownik” to autorskie rozwiązanie Solutions Lab, służące do planowania i mierzenia efektywności wizyt przedstawicieli handlowych. Uwzględnia nie tylko optymalizację tras, ale również ułatwia zarządzanie w sytuacjach nieobecności pracowników oraz dostarcza pełnych informacji na temat kluczowych parametrów wykonywanych wizyt, w tym m.in. ich liczby, częstotliwości czy zgodności z przyjętym planem.

Inter Europol Piekarnia Szwajcarska S.A. działa od 1989 r., oferując szeroki asortyment pieczywa dla hipermarketów, supermarketów, hoteli, restauracji, stacji paliw oraz odbiorców detalicznych i sieci 27 sklepów firmowych. Firma prowadzi również eksport własnych wyrobów do krajów UE oraz Skandynawii, a także na rynki wschodnie.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu