GO Sport przekracza liczbę 100 000 lojalnych Klientów

Już ponad 100 000 osób korzysta z wprowadzonej w grudniu 2011 roku, przez GO Sport, karty lojalnościowej FeelGood!.

Celem programu jest gratyfikacja osób, które regularnie odwiedzają sklepy GO Sport. Dbający o kondycję, zorientowani na aktywny sposób spędzania czasu Klienci, mają teraz dodatkową korzyść – możliwość zakupu potrzebnego im sprzętu, akcesoriów i odzieży sportowej po obniżonych cenach.

Jak stać się uczestnikiem programu FeelGood!?

Kartę można założyć w każdym z 24 sklepów sieci GO Sport. Wystarczy wypełnić dostępny w sklepie formularz zgłoszeniowy, a następnie przekazać go kasjerowi podczas płacenia za swoje zakupy. Od tego momentu stajemy się posiadaczem karty i zbieramy punkty przy każdych kolejnych zakupach.

Klient przystępujący do programu otrzymuje ofertę powitalną w postaci kuponu zniżkowego, który może wykorzystać przy kolejnej wizycie w sklepie. Kupon uprawnia do 10% zniżki na rowery, sprzęt fitness i kulturystyczny marki GO Sport oraz 25% rabatu na inne produkty oznaczone tą marką. Dodatkowo, każde 450 punktów uprawnia Klienta do otrzymania 15% bonu rabatowego na cały asortyment dostępny w sklepach GO Sport. Z myślą o wygodzie użytkowników karty FeelGood! uruchomiono specjalną infolinię, natomiast na stronie: www.feelgood.go-sport.pl można sprawdzić stan swojego konta.

,,Ogromne zainteresowanie kartami lojalnościowymi pokazało, że wprowadzenie FeelGood! było dobrą decyzją. Ideą programu jest podnoszenie satysfakcji z zakupów w naszych sklepach oraz budowanie trwałych więzi z naszymi Klientami. Liczymy, że do końca roku, liczba Klientów zainteresowanych uczestnictwem w naszym programie, wzrośnie dwukrotnie” – mówi Dominika Woźnica, Kierownik ds. Relacji z Klientem w GO Sport.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu