Trzy nominacje do finału SOLAL Marketing Awards 2012 dla CH FORUM Gliwice

Aż trzy zgłoszenia gliwickiego Centrum Handlowego FORUM zakwalifikowały się do finału prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards, który co roku organizuje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers).

Solal to najważniejsza europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych i uznanie dla zespołów zajmujących się w nich marketingiem oraz współpra­cujących agencji.

W tym roku kapituła konkursu nominowała z CH FORUM trzy projekty:

  • Kampanię „Money Making Machine” w kategorii Business-to-Business;
  • Zrealizowany jesienią 2011 r. program społeczno-edukacyjny na rzecz walki z rakiem piesi „Piękna i bestia”; w kategorii Cause Related Marketing;
  • Edukacyjne elementy towarzyszące majowej wystawie „Epoka lodowcowa”, będącej efektowną prezentacją fauny i flory z tego okresu; Cause Related Marketing.

W tegorocznej edycji konkursu Solal Marketing Awards CH FORUM będzie najliczniej reprezentowane w finale spośród wszystkich polskich centrów. Jest bowiem jedynym centrum z tak dużą liczbą nominacji.

Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 7 czerwca w Buda­peszcie, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

W poprzednich latach CH FORUM uhonorowano tytułem Silver Solal Marketing Award za kampanię promocyjną strefy restauracyjnej (2010 r.) oraz za kampanię wize­runkową „Stop monotonii” (2009 r.). W roku ubiegłym do finału nominowano program lojalnościowy „Klik”.

Konkursowe zgłoszenia opracowała agencja Plus Communication, która na stałe współpracuje z CH FORUM. Agencja była także zaangażowana w realizację nomino­wanych projektów.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu