GryReklamowe.pl – baza wiedzy dla marketera

W lutym br. oficjalnie ruszył serwis GryReklamowe.pl, stworzony przez grupę roboczą Advergaming, działająca w ramach IAB Polska. Głównym założeniem  serwisu jest promocja oraz edukacja rynkowa w zakresie aktywności związanych z grami reklamowymi. Zasoby strony regularnie się zwiększają. Obecnie GryReklamowe.pl zgromadziły 30 gier.

Oficjalny start GryReklamowe.pl miał miejsce 7 lutego. Skupiający kilkadziesiąt produkcji serwis jest skierowany przede wszystkim do marketerów zainteresowanych zastosowaniem advergamingu w komunikacji z użytkownikami.

– Serwis, który tworzymy razem z branżą gier reklamowych, zebrał około 30 produkcji przedstawiających przekrój polskich produkcji advergames. Plany na najbliższe tygodnie to rozbudowanie serwisu o sekcje dotyczące wydarzeń związanych z branżą gier, nowości i ciekawostki też znajdą godne miejsce w strukturze serwisu. Do uczestniczenia, dodawania nowych gier zapraszamy każdego marketera, dom mediowy, producenta – chcemy aby wspólnymi siłami powstał naprawdę ciekawy, godny polecenia katalog gier i baza wiedzy związanej z produkcjami reklamowymi wykorzystującymi gry – powiedział Jacek Jankowski, szef GR Advergaming.

– W najbliższym czasie planujemy również zorganizować konkurs, który pozwoli na wybór najfajniejszej produkcji związanej z grami, spośród wszystkich dodanych na serwis gryreklamowe.pl – o szczegółach poinformujemy wkrótce – dodała Olga Knapp członkini Grupy Roboczej, Head of Advergames w firmie Mellon Games.

Autorzy serwisu, eksperci GR Gry w Marketingu

  • Joanna Głuskowska, członek GR , Z-ca Dyrektora Działu Agencyjnego Head of AdAction
  • Jacek Jankowski, szef GR Gry w marketingu, VP Games & Products w Hypnotized
  • Olga Knap, Mellon Games
  • Kacper Szczepanowski, członek GR, MindShare

Do współtworzenia katalogu zapraszamy specjalistów związanych z nowymi mediami w domach mediowych, agencjach reklamowych oraz klientów bezpośrednich. Mamy nadzieję, że serwis GryReklamowe.pl stanie się płaszczyzną komunikacji pomiędzy producentami gier a klientami docelowymi, korzystających z tego narzędzia.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu