Polski projekt dla Adobe najlepszą internetową kampanią B2B wg Internet Advertising Competition Awards 2012

przez | 29/03/2012

Kampania B2B „Mobiliusz” zrealizowana przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe Polska została nagrodzona w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012. Jury nagrodziło „Mobiliusza” aż w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą internetową kampanię adresowaną do małych firm.

Celem nagrodzonego projektu była promocja narzędzi zawartych w pakiecie Adobe Creative Suite 5.5 wśród firm i specjalistów zainteresowanych tworzeniem rozwiązań (aplikacji) na urządzenia mobilne działające pod kontrolą różnych systemów operacyjnych.

„Nagroda jest dla nas bardzo ważna, bo potwierdza naszą skuteczność w prowadzeniu kampanii wspierających sprzedaż B2B w social mediach”– komentuje Norbert Kilen z agencji Think Kong – „Wspólnie z Adobe Systems udało się nam udowodnić, że media społeczne to świetna przestrzeń do realizacji takich działań”.

Za koordynację kampanii „Mobiliusz” ze strony Adobe była odpowiedzialna Klaudia Jaworska, Senior Marketing Manager Adobe Systems w Polsce. Za prowadzenie kampanii ze strony agencji odpowiedzialny był zespół kierowany przez Martę Odrzywolską. Za kreacje odpowiadała Iwona Piechocka, Social Media Creative w Think Kong.

Projekt kampanii opierał się na przygotowaniu treści edukacyjnych i ich promocji w mediach społecznych. Głównym elementem kampanii był wideo-kurs zawierający 12 odcinków o przenoszeniu rzeczywistej produkcji (specjalnie przygotowanej gry we Flash) na urządzenia mobilne z wykorzystaniem CS 5.5. Materiał był promowany w serwisach branżowych oraz na stronach dedykowanych technologiom mobilnym. W ramach kampanii, na najpopularniejszych blogach (m.in. blog.mediafun.pl, antyweb.pl, ak74.pl, webfan.pl) zorganizowano także konkursy promujące wideo-kursy.