Grzegorz Sławatyński szefem sprzedaży nugg.ad w CEE

przez | 29/03/2012

Grzegorz Sławatyński dołącza do zespołu nugg.ad, największej platformy targetowania behawioralnego w Europie. Jak Sales Director CEE Sławatyński będzie odpowiedzialny za bezpośrednią współpracę z domami mediowymi oraz klientami końcowymi głównie na rynku polskim, ale także w Rumunii, Czechach i Bułgarii.

Jednocześnie w będzie on zajmował się współpracą z wydawcami, którzy już są klientami nugg.ad, jako ekspert w zakresie promocji i sprzedaży rozwiązań targetowania behawioralnego nugg.ad. Sławatyński wcześniej zdobywał doświadczenie jako Head of Behavia Europe oraz Managing Director Behavia Polska, które jest częścią grupy mediowej ARBOmedia Polska.

„Jesteśmy niezmiernie umotywowani faktem, iż Grzegorz dołącza do naszego zespołu. Znamy Grzegorza od lat jako sprawnego managera, który w znacznym stopniu przyczynił się do sukcesów nugg.ad, dzięki pracy w Behavii. Jesteśmy pewni, że jego ogromne doświadczenie ze współpracy z domami mediowymi, przyczyni się do dynamicznego rozwoju sprzedaży rozwiązań agencyjnych także w Polsce“ komentuje Stephan Noller, CEO, nugg.ad

„Bardzo się cieszę z możliwości dołączenia do nugg.ad, szczególnie iż miałem już okazję korzystać z rozwiązań nugg.ad. Open Targeting Platform, pozwalająca na emisję kampanii targetowanych behawioralnie na powierzchni kilku wydawców, to świetny produkt, który moim zdaniem, spotka się z dużym zainteresowaniem czołowych reklamowdawców w Polsce. Ponadto zaawansowane Branding Solutions pozwolą na pozyskanie przez nich wartościowych danych o użytkownikach, oraz optymalizację kampani pod kątem świadomości marki czy intencji zakupowych, co trafia idealnie w aktualne potrzeby marketerów“ dodaje Grzegorz Sławatyński, Sales Director CEE.