Finał XXI edycji konkursu Idea Awards

przez | 29/03/2012

Już w kwietniu poznamy zwycięzców XXI edycji konkursu Idea Awards, który jest jedynym konkursem w Polsce nagradzającym reklamodawców i marketingowców, najważniejsze osoby w procesie tworzenia reklamy.

Jury, wiodący przedstawiciele polskiego rynku reklamy, wyłoni zwycięzców w czterech kategoriach: MOTORYZACJA, MODA I URODA, PRODUKTY I USŁUGI, MEDYCYNA oraz trzech podkategoriach: PRASA, OUTDOOR, TV.

Finaliści w trakcie trwania konkursu (styczeń – grudzień 2011) zostali wyłonieni przez internautów. Zgłoszenia z najwyższą ilością punktów wygrały eliminacje kwartalne i przeszły do Finału. Udział w Idea Awards jest bezpłatny!

Idea Awards – pierwszy polski konkurs reklamy, został stworzony przez Romana Fedorczuka, członka American Advertising Association. Konkurs istnieje od 1991 roku, początkowo pod nazwą Clio Poland, później Dea Awards i od 1996 roku nosi nazwę obecną – Idea Awards.

Rozstrzygnięcie XXI edycji Idea Awards oraz uroczyste ogłoszenie wyników odbędzie się 2 kwietnia br. w hotelu Mercure Warszawa Grand. Udział wyłącznie za zaproszeniami.

Szczegółowe informacje o konkursie znajdują się na stronie www.ideaawards.pl.