Debiut OCHNIKA na rynku niemieckim

przez | 29/03/2012

9 marca OCHNIK otworzył swój nowy salon za zachodnią granicą Polski. Na lokalizację wybrano centrum handlowe Lohr Center Koblenz, w Koblencji, w zachodniej części Niemiec.

„To już 64 salon firmowy OCHNIK. Jesteśmy dumni z pierwszego otwarcia salonu w Niemczech. Jest to dla nas ogromne wyzwanie, ale również duży krok na drodze rozwoju międzynarodowego. Wierzymy, że uda nam się zadowolić niemieckich klientów podobnie, jak robimy to na rynku polskim. Bardzo zależy nam na stworzeniu stabilnej i rozpoznawalnej pozycji rynkowej. Niemcy cenią sobie ponadprzeciętną jakość i innowacyjność. Dlatego mamy nadzieję, że uda nam się zaspokoić ich wyszukany gust i spełnić wszelkie wymagania” – mówi Arkadiusz Konarski, Dyrektor ds. Rozwoju Salonów Firmowych.

Salon o powierzchni 90 mkw. został stworzony w niezwykłej aranżacji. Przestronne wnętrze, lśniące, czarno-białe meble oraz szklane gabloty zapewniają wrażenie lekkości, nowoczesności, a zarazem elegancji. Przejrzysta, wiosenna witryna wprawia w ciepły, spokojny nastrój. Oba kontrasty świetnie ze sobą współgrają.

Wśród produktów marki klienci znajdą wyjątkową i oryginalną kolekcję kurtek skórzanych, płaszczy, marynarek, kożuchów, a także szeroką gamę galanterii skórzanej i akcesoriów, m.in. torebki, teczki, torby podróżne, walizki, etui, portfele, rękawiczki i paski.

W Koblencji mieszka ponad 120 tyś. mieszkańców, natomiast w obrębie 30 km od miasta, ponad 700 tys. osób. Centrum Handlowe zlokalizowane jest w głównym punkcie miejscowości. Na 32 tyś. mkw. usytuowanych jest 140 sklepów uznanych marek, m.in.: Esprit, H&M, Peek&Cloppenburg czy S.Oliver. Centrum oferuje swoim Klientom przestronny parking na 1.400 miejsc położonych na trzech poziomach. Centrum jest otwarte od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:30 – 20:00.