Bluerank promuje Praktikera w wyszukiwarkach

przez | 29/03/2012

Działania SEM realizowane dla marki Praktiker obejmują kampanię PPC, pozycjonowanie oraz doradztwo w zakresie budowania popularności i pozycji marki w organicznych wynikach wyszukiwania.

Agencja Bluerank przygotowała dla marki Praktiker kampanię linków sponsorowanych, zaprojektowaną do jednoczesnej realizacji kilku celów. Najważniejszy z nich to promocja produktów znajdujących się w asortymencie sklepów Praktiker. Reklamy PPC zachęcają użytkowników do zakupu produktów online lub kierują ich do lokalnych placówek. Linki sponsorowane wykorzystywane są także do wspierania działań biznesowych i marketingowych prowadzanych przez firmę, jak np. otwarcie nowego sklepu lub promocja poszczególnych kategorii produktów. Ponadto, reklamy PPC stanowią uzupełnienie kampanii telewizyjnych i outdoor`owych. Dodatkowe narzędzia wykorzystywane w działaniach SEM to między innymi retargetowanie, geolokalizacja, kreacje graficzne oraz reklamy wideo.

Promocja w naturalnych wynikach wyszukiwania

Agencja Bluerank jest konsultantem w obszarze pozycjonowania podczas wdrażania nowego serwisu internetowego marki Praktiker. Swoją wiedzą i doświadczeniem służy między innymi poprzez analizę i definiowanie fraz kluczowych, które zostaną wykorzystane do efektywnej promocji marki w wynikach wyszukiwania Google. Ponadto, agencja przygotowuje rekomendacje odnośnie optymalnej konstrukcji treści w serwisie, jego struktury, a także zastosowanych grafik, by wszystkie te elementy wspierały procesy SEO. Kolejny etap współpracy to wdrożenie kompleksowej strategii budowania popularności serwisu poprzez zaawansowany link building.

Więcej: