Travel 2.0 – czyli tydzień z marketingiem w turystyce

przez | 28/03/2012

Grupa eholiday.pl rusza z drugą edycją eventu szkoleniowego Travel 2.0. Przez tydzień praktycy będą szkolić przedstawicieli branży turystycznej i hotelarskiej z komunikacji marketingowej, usability, mediów społecznościowych oraz optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Nowa odsłona warsztatów Travel 2.0 to przede wszystkim dłuższe spotkania, nowi eksperci oraz bogatszy program. Uczestnicząc w warsztatach będzie można się dowiedzieć m.in., jak redagować i dystrybuować komunikat prasowy, jak projektować witrynę hotelu lub biura podróży, jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do promocji swojego biznesu, a także – jak optymalizować stronę w wyszukiwarkach internetowych.

Po raz pierwszy zaproponujemy także szkolenie z SEO na dwóch poziomach zaawansowania. Nowością będą też warsztaty z użyteczności i funkcjonalności oraz Public Relations dla środowiska turystycznego.

– Projekt Travel 2.0 ewoluuje. Wiele zmian to efekt sugestii i podpowiedzi, jakie zgłaszali nam sami uczestnicy, a także prelegenci po jesiennej edycji spotkania. Widzimy, że jest spore zapotrzebowanie na dedykowane szkolenia marketingowe i mamy nadzieję, że Travel 2.0 wypełni tę lukę i wpisze się na stale w kalendarz ważnych spotkań marketingowych dla hotelarzy i touroperatorów – powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl, która jest organizatorem tego wydarzenia.

Cykl spotkań marketingowych Travel 2.0 odbędzie się w dniach 16-20 kwietnia 2012 w Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym Jupiter w Warszawie. Szczegółowe informacje oraz program warsztatów można znaleźć na stronie http://travel20.pl.