Monday PR po raz drugi dla Stowarzyszenia „Nadzieja na Euro”

przez | 27/03/2012

Agencja Monday PR po raz drugi zaangażowała się we wsparcie Stowarzyszenia „Nadzieja na Euro”, organizującego tegoroczne Mistrzostwa Polski oraz Mistrzostwa Europy Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej . W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za przygotowanie oraz realizację kompleksowej strategii komunikacji. Współpraca w ramach projektu ma charakter non-profit.

Efektem wspólnych działań Monday PR i Stowarzyszenia „Nadzieja na Euro” podczas zeszłorocznej edycji Mistrzostw była emisja ponad 30 relacji telewizyjnych z Mistrzostw, 40 relacji w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz zadowolenie sponsorów i młodych piłkarzy biorących udział w zawodach. Z tego względu Stowarzyszenie po raz drugi zdecydowało się na nawiązanie współpracy z agencją.

Tegoroczne Mistrzostwa będą podzielone na dwa wydarzenia – Mistrzostwa Polski i Mistrzostwa Europy. Mistrzostwa Polski odbędą się 28 kwietnia i wezmą w nich udział dzieci z placówek opiekuńczo wychowawczych z całej Polski. Mistrzostwa Europy odbędą się w maju, spodziewana jest obecność kilkunastu drużyn z całej Europy.

Do zadań Monday PR należy przygotowanie strategii komunikacji, prowadzenie działań z zakresu media relations, zaangażowanie w akcję znanych artystów, a także komunikacja Mistrzostw w mediach społecznościowych. Współpraca w ramach projektu ma charakter non-profit.

Z ramienia Monday PR w projekt zaangażowany jest zespół w składzie: Ewa Mittelstaedt, Juliusz Jagiełło, Alicja Lesiakowska i Patrycja Polakiewicz-Sobczuk.