BROG Media Biznesu wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011 podnosząc wydajność i efektywność swoich działań

przez | 27/03/2012

Dynamiczny rozwój BROG Media Biznesu przedkładający się na m.in. wzrost liczby klientów, wzrost liczby ofert, zamówień i faktur itp. wymusił konieczność optymalizacji procesów marketingowych, sprzedażowych oraz obsługi bieżącej, co miało na celu zwiększenie jakości oferowanych usług i przyspieszenia obsługi w zakresie:

  • Szeroko pojętych działań marketingowych,
  • Obsługi procesu ofertowania i realizacji zamówień,
  • Obsługi płatności również w zakresie windykacji itd.

„Decyzja o wyborze systemu Microsoft Dynamics była gruntownie przeanalizowana. Microsoft Dynamics CRM, dostarczając nam rzetelnych danych na temat sprzedaży, dostawców i klientów wspomaga naszą działalność każdego dnia, ułatwiając nam podejmowanie decyzji handlowych. Wdrożenia dokonała warszawska firma Intersys Sp. z o.o.” Michał Bichniewicz, Prezes Zarządu, BROG Media Biznesu.

Podjęto decyzję o wdrożeniu Microsoft Dynamics CRM 2011 zintegrowanym z SharePoint Foundation 2010. Warszawska firma Intersys Sp. z o.o. wykonała system w ramach, którego zrealizowano m.in.:

Automatyzację zarządzania procesami:

System pozwala usprawnić funkcjonowanie firmy poprzez automatyczną obsługę szerokiego wachlarza produktów i usług.

Uporządkowano bazę wiedzy:

System Microsoft Dynamics CRM pozwala na uporządkowanie informacji na temat historii i przebiegu wszystkich procesów. Dane dostępne są w jednolitej i przejrzystej formie.

Przyspieszono obsługę projektów handlowych:

Firma podejmuje projekty, wymagające współpracy między pracownikami , zaimplementowane rozwiązanie, zawierające dokładne dane na temat zlecenia, ułatwia zachowanie kontroli nad ścieżką projektu handlowego poprzez ustalanie harmonogramów i koordynację prac, dzięki czemu są one wykonywane na czas.