Autentika w IAB Polska

przez | 27/03/2012

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wzbogacił się o kolejna firmę członkowską. Do IAB Polska dołączyła agencja interaktywna Autentika.

– Lista agencji interaktywnych zrzeszonych w IAB systematycznie rośnie, co z pewnością pozytywnie wpływa na prace grup roboczych funkcjonujących w Związku – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. – Autentika jest także aktywna na polu startupów – liczymy na to, że jej doświadczenie pomoże wzmocnić naszą obecność w tej dziedzinie – dodała Sass-Staniszewska.

– Z IAB, poza zainteresowaniem rozwojem branży interaktywnej w Polsce, łączy nas przede wszystkim wspólny sposób myślenia na temat standardów i wartości w biznesie. Dlatego warto zaangażować się w prace grup roboczych, aby razem rozwijać świadomość rynku i promować profesjonalne podejście do działań w Internecie – dodał Michał Celiński, Dyrektor ds. Strategii w Autentika sp. z o.o.