PAYBACK w IAB Polska

przez | 26/03/2012

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła firma LOYALTY PARTNER POLSKA – operator Programu Bonusowego PAYBACK. To pierwsza tego typu firma w szeregach IAB Polska.

Program PAYBACK wszedł na polski rynek w 2009 roku. Obecnie współpracuje z nim ponad 20 firm partnerskich oraz ponad 100 sklepów internetowych.

– Loyalty Partner Polska to pierwsza firma specjalizująca się w programach bonusowych, która dołączyła do IAB. Mam nadzieję, że know-how jaki wniesie ze swoim przyjściem będzie pomocny także dla innych firm członkowskich – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. – Kolejne obszary rynku dostrzegają dużą rolę IAB w kształtowaniu polskiego internetu, co powoduje, że coraz więcej firm decyduje się na wstąpienie w szeregi Związku. Taki stan rzeczy na pewno pozytywnie wpłynie na naszą pozycję – dodała Sass-Staniszewska.

– PAYBACK to nie tylko Program Multipartnerski, ale także największa w Polsce Platforma Marketingu Bezpośredniego działająca online. Za pośrednictwem IAB nasi eksperci zamierzają dzielić się z rynkiem doświadczeniami związanymi z funkcjonowaniem Programu w Internecie. Z tego powodu chcemy też mieć wpływ na kształtowanie standardów jakości działań w sieci. Liczymy na to, że współpraca z IAB Polska okaże się polem do ciekawych działań i wspólnych projektów w obszarze Internetu – podkreśla Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK.