Sugar & Spice PR zwycięzcą przetargu na obsługę Netizens Peppermint

przez | 22/03/2012

Agencja komunikacji marketingowej Netizens Peppermint zdecydowała się na współpracę z agencją Sugar & Spice Public Relations. Firma PR zajmie się głównie działaniami media relations, doradztwem komunikacyjnym oraz wizerunkowym dla Netizens Peppermint. Sugar & Spice PR zostało wybrane w drodze przetargu.

– Praca dla firmy, którą tworzą i w której  zatrudnieni są bardzo zdolni  ludzie z branży reklamowej i interaktywnej to dla nas bardzo pociągające wzywanie. Netizens Peppermint to wizjonerska agencja, która  pierwsza wyczuwa przyszłościowe trendy powstające na styku kreacji i technologii lub wręcz sama je stwarza.  Pracują tak kreatywni i otwarci na nieszablonowe pomysły ludźmi stwarza także nam okazje do ciekawych i stroniących od rutyny PR-owych działań – mówi Adam Bodziak z Sugar & Spice PR.

Netizens Peppermint to agencja, która poza dwoma polskimi oddziałami ma również swoją siedzibę w Nowym Jorku. Na koncie firmy jest już ponad 500 realizacji. Agencja zdobyła szereg nagród m. in. Golden Drum, Webstar Festival, Golden Arrow, Złote Orły,

Agencja powstała w 1999 roku pod nazwą Madonet. W listopadzie 2007 firma zmieniła nazwę na Netizens. W październiku 2009 roku agencja interaktywna połączyła się z agencją marketingu zintegrowanego Peppermint i tym samym poszerzyła swoje kompetencje. Dziś pracuje w Netizens Peppermint ponad 50 specjalistów.