Pobiliśmy rekord w przytulaniu

11 marca 2012 r. o godzinie 9.54 w hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pobity został Światowy Rekord Guinnessa w długości przytulania. 5 odważnych par tuliło się dokładnie przez 25 godzin, pobijając dotychczasowy rekord o 16 minut!

Wśród rekordzistów byli studenci, miłośnicy tańca, podróżowania, a nawet uczestnik programu X Factor.

„Z przyjemnością potwierdzam pobicie Światowego Rekordu Guinnessa w długości przytulania. Jestem pod wielkim wrażeniem, że wszystkie 5 par wytrwało do samego końca z uśmiechami na twarzach. Ogromne wrażenie zrobiła na mnie również sama organizacja przedsięwzięcia – świadkowie z ogromnym zaangażowaniem wspierali uczestników, wiele obecnych na Dworcu osób również dopingowało i życzyło parom wytrwałości. Atmosfera była naprawdę niesamowita! Wszystkim uczestnikom serdecznie gratuluję. I muszę powiedzieć, że Polacy są naprawdę świetni w przytulaniu!” – powiedziała Anna Orford, sędzia Guinness World Record.

Pobijanie rekordu Guinnessa to część kampanii Milki „Śmiało, bądźmy delikatni”. Jej głównym założeniem było zachęcanie Polaków do bycia delikatnym, czułym  i miłym wobec innych osób. W każdym miejscu: w pracy, w domu, na przystanku, w autobusie czy pociągu.

„Cieszymy się, w pokazaliśmy światu jak dużo pozytywnych emocji mamy w sobie i możemy być z siebie dumni, że ośmieliliśmy się być delikatni. Mamy nadzieję, że udało nam poprzez tą akcję zachęcić ludzi to tego, aby chwilami nieco odpuścili, spojrzeli na świat z dystansem i dostrzegli w codziennych sytuacjach okazję do pokazania naszej łagodniejszej, delikatnej natury. Przytulanie zaś to najprostszy i najpopularniejszy sposób okazywania radości i bliskości, a spontaniczne przytulenie kogoś dodaje mnóstwo energii. Mówi się nawet, że aby być zdrowym i szczęśliwym, trzeba przytulać się z bliską osobą kilkanaście razy dziennie!” – powiedział Gabriel Olszewski, Brand Manager marki Milka.

Pobijaniu rekordu towarzyszyły rozmaite atrakcje. Prosto z miejsca akcji wydarzenie relacjonował Bilguun Ariunbaatar, który z wrodzonym urokiem przyznał: „Przytulanie jest fajne. Lubię się przytulać, najbardziej to chyba do babci, ale czasem jak ktoś mnie rozpozna w tłumie i chce się do mnie przytulić to ja bardzo chętnie. Jak potrafimy się przytulać to świat jest wtedy weselszy, robi się milej”.

Poza spotkaniem z Bilguunem Ariunbaatarem obecne tego dnia na dworcu osoby mogły spróbować pysznej, gorącej czekolady Milka, oraz przytulić się… do spacerującej krowy Milki. Relację z wydarzenia można było zobaczyć na oficjalnej stronie kampanii Milki www.fioletowastrona.pl.

Śmiało, bądźmy delikatni

Bicie Rekordu Guinnessa było najważniejszym wydarzeniem trzeciego etapu cieszącej się dużym zainteresowaniem akcji Milki „Śmiało, bądźmy delikatni”. Cała kampania została podzielona na 3 etapy: „Kocham Cię”, „Dziękuję” i „Przytul”, w czasie których konsumenci zaskakiwani byli licznymi niespodziankami. Wszystko zaczęło się od oryginalnych oświadczyn w jednej z warszawskich restauracji. W asyście chóru Sound&Grace, znanego z programu „Mam Talent”, młody, zakochany mężczyzna oświadczył się swojej ukochanej. Niezwykłe miłosne wyznanie zostało zarejestrowane przez kamerę Milki. Film z oświadczynami dostępny na kanale YouTube Milki http://www.youtube.com/user/MilkaPolska, a także na stronie obejrzało już blisko 335 tys. osób, a film a kolejnego etapu akcji z historią wzruszających podziękowań http://www.youtube.com/watch?v=Y1paozWJMls&feature=relmfu liczy już w internecie ponad 600 tys. wyświetleń. Ponadto podczas etapów „Kocham Cię” i „Dziękuję” tysiące Polaków przesyłało bliskim osobom wideokartki z wyznaniami miłosnymi lub podziękowaniami, które dostarczał sam Bilguun Ariunbaatar. Przez 4 tygodnie trwania kampanii na www.fioletowastrona.pl weszło już 550 000 unikalnych użytkowników, a strona liczy ponad 1,2 mln odsłon. Wreszcie dla miłośników słodkości powstała nawet specjalna edycja limitowana czekolad Milka, z zachęcającymi do okazywania uczuć hasłami: „Dare to love”, „Dare to kiss” i „Dare to smile”.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu