Wiosenny pokaz mody w Cuprum Arena

Blask fleszy, piękne modelki i muzyka rozrywkowa – to główne motywy ostatniego eventu lubińskiej galerii. Kilkadziesiąt tysięcy osób odwiedziło Cuprum Arena w minioną sobotę. Klienci, poza zakupami, zaproszeni zostali na pokaz mody wiosennej oraz koncert znanego zespołu Video.

10 marca galeria handlowa Cuprum Arena w Lubinie zorganizowała po raz kolejny pokaz mody, w którym przedstawione zostały kolekcje znanych sieciowych marek w wiosennej i letniej odsłonie. Przez półtora godziny pięć modelek oraz pięciu modeli prezentowało się na wybiegu w trzech blokach tematycznych: moda miejska, biznesowa oraz wieczorowa. Ciekawostką był fakt, że wśród modelek wystąpiła również mieszkanka Lubina. – Zawsze staramy się inicjować akcje, w których uczestniczyć mogą sami mieszkańcy, ponieważ zależy nam na utrzymywaniu jak najlepszej więzi z klientami. Nasza galeria od początku organizuje wydarzenia, które spotykają się z ogromnym zainteresowaniem ze strony odwiedzających. Przykładem tego typu eventów są właśnie pokazy mody, które odbywają się w naszym centrum sezonowo i zawsze przyciągają grono zainteresowanych. Po raz kolejny zaangażowaliśmy do wspólnego przedsięwzięcia kilkunastu najemców, którym stworzyliśmy możliwość dodatkowej ekspozycji ubrań, obuwia oraz stylowych dodatków. Wartością dodatnią realizowanych przez nas pokazów mody jest rzeczywiste zainteresowanie ofertą prezentowanych na wybiegu marek. Klienci mogą najpierw obserwować profesjonalne techniki łączenia kolorów, fasonów i tkanin, a następne szukać tych wzorów w sklepach, które zlokalizowane są w naszej galerii – komentuje Ewa Sieńko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena w Lubienie.

Na wybiegu podziwiać można było więc najnowszą kolekcję takich marek jak: New Yorker, House, Cropp Town, C&A, Americanos, CCC, Quazi, Inspiracja, Dan Hen, Orsay, Bytom, Pawo, Kastor, L`Marconi oraz Badura. Odwiedzający mogli tego dnia dodatkowo skorzystać z porady stylistów i oddać się w ręce profesjonalnych makijażystów. Klienci brali także udział w konkursach na oszacowanie ceny ubioru manekina, w którym zwycięzcy odbierali kupony rabatowe od firmy Kappahl. Zorganizowano również stoiska z gadżetami, okularami oraz degustacją gorącej czekolady. Całość spotkania prowadził konferansjer i personal shoper, który analizował prezentowane stylizacje doradzając jednocześnie odpowiednie zestawienia.

Na deser przed zgromadzonymi wystąpił zespół Video, którego wokalista zaskoczył nawet samych organizatorów. – To był bardzo udany występ. Lider zespołu, Wojciech Łuszczykiewicz, zachęcił fanów do wspólnego koncertowania. Młodzi mieszkańcy Lubina mieli okazję wejść na wybieg i razem z wokalistą zaśpiewać znane przeboje. Wzbudziło to ogromne poruszenie wśród publiczności, która z pewnością długo nie zapomni tego wieczoru – podsumowuje Ewa Sieńko. Front men po zakończonym występie spotkał się z fanami i oczywiście zwiedził galerię. W minioną sobotę galerię Cuprum Arena w Lubinie odwiedziło 26 535 osób.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu