W marcu 2012 r. Joanna Wrześniowska dołączyła do zespołu agencji Infinity Group. Objęła stanowisko Creative Concept Directora.
Joanna związana jest z branżą reklamową od 1994 roku. Zaczynała jako copywriter, a następnie senior copywriter w sieciowych i lokalnych agencjach, w tym Leo Burnett, Young&Rubicam, Ad Fabrica, DMB&M, Corporate Profiles. W latach 2005-2006 pełniła obowiązki Creative Concept Directora w K2. Następnie – aż do chwili obecnej – pracowała jako freelancer, tworząc koncepcje kreatywne do szeregu projektów marketingowych oraz kampanii społecznych. Jest laureatką prestiżowych nagród branżowych, m.in. Złote Orły, Golden Drum i Kreatura za copywriting w projekcie Coca-Cola Nightlife (2007) oraz wyróżnienie Webstar Festival za koncept strony Play the Play (2008).
Jest absolwentką SWPS w Warszawie; w ciągu ostatnich lat pracowała również jako psycholog i trener. Fascynuje ją filozofia, dobra literatura, kino. Uwielbia malować i podróżować. Interesuje się eko odżywianiem, medycyną alternatywną oraz rozwojem osobistym.
W Infinity Group Joanna zajmuje się tworzeniem koncepcji kreatywnych dla klientów agencji i nadzorowaniem działu kreacji. Po pracy – uczy się Białegostoku:), do którego przeprowadziła się z Warszawy, gdzie się urodziła, wychowała oraz dotychczas mieszkała i pracowała. O tej nauce można poczytać na jej blogu: droganafshut.blogspot.com.