Tytuły Platformy Mediowej Point Group z płatnościami mobilnymi PayPal

przez | 16/03/2012

Tygodnik „Wprost” oraz magazyny „Bloomberg Businessweek Polska” i „Film” jako pierwsze polskie tytuły wprowadziły możliwość płatnego dostępu do treści za pośrednictwem systemu PayPal. Usługa jest dostępna dla użytkowników urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym Google Android.

Płatności PayPal umożliwiają użytkownikom platformy Google Android, systemu wykorzystywanego przede wszystkim w smartfonach, uzyskanie dostępu do zawartości tygodnika opinii „Wprost”, prestiżowego dwutygodnika ekonomicznego „Bloomberg Businessweek Polska” oraz magazynu „Film”.

– Zastosowany przez nas system płatności umożliwia zakupienie całego wybranego wydania każdego z tytułów. Istnieje także możliwość wykupienia subskrypcji tytułu na jeden, trzy, sześć lub dwanaście miesięcy – mówi Marcin Zduńczyk, dyrektor ds. rozwoju e-commerce PMPG SA. Jak wyjaśnia, spółka zdecydowała się na współpracę z PayPal między innymi ze względu na szybkie tempo wdrożenia rozwiązania. – Atutem dla nas jest także sprawdzony charakter usługi PayPal i jej skalowalność. Płatności mobilne, jakie wprowadziliśmy razem z PayPal, to dobrze przygotowane i stabilne rozwiązanie. Platforma Mediowa Point Group SA jest pierwszym wydawcą w Polsce, który zrealizował tego typu projekt – dodaje Marcin Zduńczyk.

– „Wprost”, „Bloomberg Businessweek” i „Film” to uznane tytuły. Teraz dołączają one między innymi do prestiżowego dziennika „Financial Times”, który także wykorzystuje rozwiązanie PayPal – komentuje Przemek Pluta, country manager PayPal Polska.

Płatności PayPal wprowadzone przez Platformę Mediową Point Group SA trafiają w zapotrzebowanie znaczącej grupy polskich internautów. Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego na zlecenie inicjatywy „Bezpieczniej w Sieci”, ponad 20 proc. z nich deklaruje, że chętnie zapłaciłoby za dostęp do zamkniętych, płatnych treści w sieci.

PayPal jest liderem branży płatności internetowych.