Rusza Akademia Makijażu w Douglas

przez | 16/03/2012

Aż 81% Polek twierdzi, że potrafi wykonać dobry make-up. Jednocześnie 34% z nich ma trudności z doborem podkładu. Z drugiej strony 2/3 pań deklaruje, że może zrezygnować z tuszu do rzęs, a 99% z różu – kosmetyków najprostszych w użyciu i gwarantujących natychmiastowy efekt. Takie zaskakujące wnioski płyną z najnowszego sondażu TNS OBOP dla Douglas Polska.

Wizażyści i styliści są zgodni – Polki nie do końca wiedzą jak wykonać makijaż, który podkreśli atuty ich urody. Dlatego Douglas wspólnie z marką Estēe Lauder rozpoczynają ogólnopolską akcję „Zostań swoją wizażystką”. Na bezpłatne warsztaty można zapisać się na stronie www.akademiadouglas.pl

Od marca do września w największych miastach odbędzie się 36 spotkań w ramach Akademii Makijażu, w których weźmie udział blisko 450 kobiet. „Akademia Makijażu to cykl praktycznych warsztatów w naszych perfumeriach, podczas których panie nie tylko zdobędą cenne wskazówki, ale też pod okiem wizażystów Douglas i Estēe Lauder samodzielnie wykonają swój make-up. Stawiamy na naukę oraz zabawę makijażem” – mówi Elżbieta Plichta, PR Manager Douglas Polska. Nagrodą dla sześciu pań, autorek najlepszych kreacji makijażowych będzie sesja zdjęciowa w magazynie „Pani” oraz wystawa ich zdjęć w Douglas House of Beauty, największej perfumerii w Polsce, w warszawskiej Arkadii.

Wyniki badania TNS OBOP sugerują, że dla większości Polek najważniejszą cechą makijażu jest jego naturalność (61% wskazań), a tylko co setna z pań zwraca uwagę na trwałość makijażu (5%). „Nude look to niemal nasza cecha narodowa. Polki niechętnie sięgają po odważne kolory cieni do powiek czy pomadek głównie dlatego, że mają trudności z dopasowaniem ich do swojego typu urody. Natomiast trwałość makijażu, która dla wizażysty jest jednym z najważniejszych kryteriów, w świadomości Polek właściwie nie istnieje” – mówi Magdalena Przygoda, wizażystka Douglas Polska.

Sondaż TNS OBOP potwierdza, że Polki, choć cenione na świecie za urodę i styl, w obszarze makijażu potrzebują dobrego doradcy, który podzieli się swoją wiedzą i nauczy prostych trików makijażowych. „Dlatego chcemy być dla kobiet przewodnikiem po świecie piękna, chcemy pokazać, że znając odpowiednie techniki, makijażem można się bawić, mieć z tego fun i zyskać poczucie pewności siebie, które pozwala realizować cele zawodowe i prywatne” – mówi Elżbieta Plichta.

Partnerem Akademii Makijażu jest marka Estēe Lauder – jedna z największych i najbardziej znanych firm kosmetycznych na świecie. Makijaż Estēe Lauder to nie tylko innowacyjne kosmetyki wysokiej jakości, ale też awangarda trendów kreowanych przez światowy autorytet, Toma Pecheux, Dyrektora ds. Makijażu. Fundamentem marki jest przekonanie, że każda kobieta może być piękna. Podstawą pięknej skóry jest jej codzienna pielęgnacja oraz dopasowany makijaż, a sekret makijażu tkwi w odpowiednim podkładzie. „Jesteśmy pewni, że nauka makijażu na kosmetykach Estēe Lauder oraz praktyczne porady pozwolą uczestniczkom Akademii Makijażu poczuć się i wyglądać pięknie” – podsumowuje Magdalena Ziemińska, Marketing Manager marki Estēe Lauder.

Kalendarz Akademii Makijażu:

  • Kraków, CH Bonarka – 24.03 i 25.03.2012
  • Katowice, Silesia – 27.04 i 28.04.2012
  • Poznań, Galeria Malta – 25.05 i 26.05.2012
  • Gdynia, Klif – 22.06 i 23.06.2012
  • Wrocław, Galeria Dominikańska – 31.08 i 01.09.2012
  • Warszawa, Arkadia, Douglas House of Beauty – 21.09 i 22.09.2012