MakoLab SA zmienia swój serwis www

przez | 16/03/2012

MakoLab SA – spółka specjalizująca się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych rozwiązań internetowych dla biznesu m.in. dla koncernu Renault-Nissan – zmieniła swoją witrynę www. Przeprojektowany od podstaw serwis Spółki MakoLab reprezentuje nowy podział linii biznesowych i jest zgodny z obecnymi trendami w obszarze użyteczności serwisów internetowych.

Zmiana oblicza w Internecie jest podyktowana rozwojem spółki i redefinicją zakresu oferowanych usług. Działalność MakoLab SA koncentruje się wokół dwóch podstawowych dziedzin – Web Media i Business Solutions. Obecnie serwis uzupełniają informacje o trzech równie ważnych, ale mniej eksponowanych liniach biznesowych – Data Center, Telecommunication VOIP, Science – stąd konieczne okazało się wprowadzenie nowych zakładek. MakoLab w procesie tworzenia własnego serwisu wykorzystał narzędzia i rozwiązania, które z powodzeniem oferuje i wdraża wśród swoich klientów m.in. mobilną wersję witryny.

„MakoLab z powodzeniem poszerza zakres świadczonych usług i nowy serwis stał się niezbędny, aby móc lepiej informować o kompleksowym charakterze oferty. Wprowadziliśmy nowe funkcjonalności, które ze względu na rozbudowany zakres informacji pozwalają poruszać się po serwisie jeszcze bardziej intuicyjnie niż dotychczas” – powiedział Wojciech Zieliński, prezes zarządu MakoLab SA.

MakoLab SA jest twórcą wielu innowacyjnych rozwiązań zarówno dla polskich, jak i zagranicznych klientów. Spółka stworzyła serwisy i wykonywała usługi m.in. dla Philips Lighting Poland, BRE Banku, grupy Apsys, grupy funduszy Arka, Ferax (marka Gatta) oraz centrali koncernu Renault-Nissan. MakoLab współpracuje z Renault-Nissan przy dużych projektach globalnych, ale także specjalizuje się w zadaniach specjalnych, jak serwisy lokalne koncernu m.in. z Gwadelupy, Bliskiego Wschodu czy Malezji. W 2008 roku opracowana przez Spółkę witryna www.renault.co.uk otrzymała nagrody przyznane przez Auto Trader Website Usability Study (część prestiżowej Guardian Media Group) w kategoriach: Best Motor Manufacturer Home Page, Best MotorManufacturer Communication of Environmental Credentials oraz Most Improved Motor Manufacturer Website.