GetResponse wystartował z kampanią promującą automatyzację email marketingu

przez | 16/03/2012

“Włącz autopilota” – pod takim hasłem ruszyła 13 marca kampania promująca funkcję automatyzacji email marketingu w GetResponse. Kampania prowadzona jest w najpopularniejszych serwisach branżowych i ma na celu przedstawienie korzyści z zastosowania funkcji automatyzacji email marketingu.

GetResponse jako jedyny dostawca usług email marketingowych w Polsce oferuje funkcję automatyzacji email marketingu, która umożliwia nie tylko tworzenia wiadomości typu “follow up” ale również szybki import kontaktów, integrację z popularnymi serwisami (m.in., Joomla!, Salesforce.com, WordPress), segmentację, targeting behawioralny czy funkcję podglądu kreacji w najpopularniejszych klientach pocztowych.

Aby przedstawić korzyści wynikające z wykorzystania funkcji automatyzacji i przekonać do niej marketerów, GetResponse uruchomił kampanię promującą ten rodzaj email marketingu. Kampania prowadzona jest w czołowych internetowych serwisach branżowych i opiera się na banerach reklamowych oraz mailingach.

Kampanię wspierają także działania i reklamy prowadzone za pomocą portalu społecznościowego Facebook oraz studium przypadku prezentujące automatyzację email marketingu wykorzystaną przez jednego z klientów GetResponse.

Promocja ruszyła 13 marca i potrwa trzy tygodnie.

Szczegółowe informacje na temat funkcji automatyzacji email marketingu można znaleźć na specjalnie przygotowanej do kampanii stronie internetowej – http://www.getresponse.pl/promo/automatyzacja