NAP wybrało Kostrzewa PR

NAP – polska firma rodzinna, oferująca najlepsze światowe marki z sektora wyposażenia wnętrz, wybrała Kostrzewa PR. Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę public relations, komunikację social media oraz doradztwo marketingowe.

NAP to oferta dla konsumenta, który swoje domowe otoczenie tworzy latami, dobierając produkty w sposób świadomy i zaangażowany w budowaniu wyjątkowego klimatu i atmosfery. NAP jest m.in. wyłącznym przedstawicielem znanych światowych marek, takich jak: Jensen, Gras, BTC, Vandyck, Somma, Lanerossi.

NAP posiada dwa sklepy w Warszawie oraz jeden w Sopocie. W planach jest otwarcie kolejnych, m.in. showroomu połączonego ze sklepem oraz salonu „Take a NAP” dedykowanego komfortowi snu i wypoczynku.

Firma zajmuje się również projektowaniem i dostarczaniem rozwiązań z zakresu kompleksowego wykończenia
 wnętrz 
obiektów z sektora
 HoReCa.

Za działania na rzecz klienta odpowiadają Hanna Białoń oraz Urszula Kostrzewa. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu