Cogito promuje pierwsze kolonie

przez | 15/03/2012

W tym tygodniu rozpoczęła się kampania reklamowa Cogito, przygotowana we współpracy z OMG Poland. Jej celem jest promocja oferty pierwszych kolonii z gwarancją aklimatyzacji.

Kampania będzie prowadzona w Internecie. Potrwa do 15 kwietnia. Jest skierowana do rodziców, planujących wysłanie swojego dziecka na pierwsze kolonie. Towarzyszy jej konkurs, w którym można wygrać bezpłatny wyjazd oraz kupony rabatowe. Kreacje podkreślają podstawową korzyść związaną z ofertą pierwszych kolonii Cogito – gwarancję aklimatyzacji – i nawiązują do konkursu. Kampanii towarzyszy hasło przewodnie – bezpieczne wakacje z pomysłem. Jednocześnie na Facebooku został uruchomiony profil Pierwszekolonie.pl, który będzie wspierał kampanię, a docelowo zostanie przekształcony w społeczność rodziców, zainteresowanych tematyką pierwszych kolonii.

„To pierwsza nasza kampania, prowadzona na taką skalę w Internecie. Jesteśmy przekonani, że jest to obecnie jeden z efektywniejszych kanałów komunikacji z naszymi odbiorcami. Będziemy uważnie śledzić wyniki kampanii i, jeśli przyniesie zakładane efekty, planujemy uruchomienie kolejnych działań w tym modelu” – podkreśla Marek Dembiński, prezes Centrum Kolonii i Obozów Cogito.

Koncepcję kampanii przygotował zespół Cogito, przy współpracy z OMG Poland. OMG odpowiada również za pozyskanie powierzchni reklamowej i nadzór nad kampanią Kreacje reklamowe opracowało Studio Poligraficzne Diamond.